2013. július 18., csütörtök

Nyafka - helyzetjelentés

Össze-vissza szégyellem magam, amiért ilyen kimaradós vagyok mostanában, de az a szomorú igazság, hogy irdatlanul megfáztam a múlt héten, és az a típus vagyok, aki ritkán beteg, de akkor nagyon. Szóval egyelőre nyakig ülök a lázban és náthában, ráadásul a telefonom is gallyra ment, a fényképezőgép meg már régóta vacakol, így sajna egyelőre nem tudok fotózni, pedig nagyon szeretnék.
Ami viszont pozitívum, hogy talán már holnap megérkeznek a nemrégiben említett meglepi babáim, és ennek iszonyúan örülök, mert az egyikük épp a saját szülinapi ajándékom. :) (Igaz, addig még van egy kis idő, de na.)

Mivel egyelőre a gyerkőccel is csak gázmaszkban merek játszani, nehogy ráragasszam a bacijaimat, ezért a napjaim meglehetősen unalmasan kellene, hogy teljenek... de nem így van. :)
Komolyan ajánlom mindenkinek, akinek van egy kevés szabadideje és fura hangulata, no meg nem idegenkedik a steampunk stílustól, hogy sürgősen szerezze be Gail Carriger Lélektelen című könyvét, mert a viktoriánus korral elegyített Alkonyat-hatás megspékelve egy kis Jane Austen-ra emlékeztető humorral, hihetetlenül jó dolgokat szül! Komolyan, utoljára a "A száz éves ember, aki kimászott az ablakon és eltűnt" című könyvön röhögtem ennyit - biztos ismeritek, nem az a "ha-ha-ha" stílusú kuncogás, hanem amikor teljesen nőietlenül, üvöltve röhögsz, de úgy, hogy hallod, ahogy berepedezik a koponyád.

Egy kis kedvcsináló párbeszéd a második részből, a Változatlanból:
– Mit csinálsz, te rémes ember?! Úgy viselkedsz, mint egy tébolyult
vakond!
– Lopózom, kis rémségem. Talán nem úgy tűnik? – felelte a gróf
megjátszott sértődéssel.
– Miért?
Conall mintha zavarba jött volna, ami egyenesen abszurd volt
egy hatalmas skót esetében.
– A rejtett megközelítés romantikáját kerestem, asszony.
Viktoriánus kor, vérfarkasok, vámpírok (cuki vámpírok!), vénkisasszonyok és rengeteg humor - ez jellemzi a könyvet és ez vigasztal engem, amiért egyelőre kiköltekezés miatt nem tudok vadászni, betegség miatt meg fotózni. :) (Azért persze reménykedem a mielőbbi sztori-folytatásban és új babás hírekben. :) )
Szép napot mindenkinek! ;)

3 megjegyzés:

  1. Oh, jobbulást kívánok! Tegnap este óta nekem is reszel a torkom. Normális, hogy 35 fokban megfázik az ember???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, én is neked! :)
      Sajnos abszolút nem normális, bár orvosilag nagyobb az esélye, mint az őszi-téli megfázásnak: kimész, odakint leizzadsz, aztán visszamész a hűvös lakásba... kész is a megfázás. :S Nekem konkrétan azt mondta a doki, hogy ha kimegyek a lakásból és esetleg nagyon leizzadok, akkor utána a lakásban 5-6 percre vegyek magamra egy vékony kis kardigánt, vagy valamit. :S

      Törlés
  2. Jobbulást! Én szerencsés vagyok, a bioritmusom ingásán kívül semmi bajom, de ezt elsősorban annak a heti 4-5 kiló felkajált paradicsomnak tudom be, amit a heti két munkanapomon fellegelek a kertészetben :D

    VálaszTörlés