2013. július 10., szerda

Befutott a Mázli-vonat! Utasaink: Skipper és Chelsea

Figyelem! Megkérjük kedves utasainkat, hogy a Mázli-vágány mellett vigyázzanak, szerelvény érkezik. Ügyeljenek elméjük épségére, a szerző valószínűleg szófosó-bogyót reggelizett.

Szóval az van, hogy sikerült megint belecsücsülnöm fél fenékkel a „hűdejóba”, aminek roppant mód örülök. Történt ugyanis, hogy szombaton szétnéztem a fővárosi Müllerben, és nem árultak divatos sz*rt! Csak az új típusú Ryant, de róla meg már kifejtettem, hogy nem bejövős. (Tény, hogy utána találtam a Gulliverben, de basszus, a Müllerben Ryan „csak” 3990-, a másiknál meg Mr. Divatos Sz*r 4990-,. Na, akkó’ ott is marad! Megvárom a leértékelést.) Tehát, mivel nem volt DSZ, ezért tovább nézelődtem, hátha meglátok valami számomra érdekes, megvásárlásra alkalmas szettet. Igazság szerint nagyon régóta vágyom egy Skipper és egy Stacie babára, az új típusúakra, mert nagyon szépek. Ám nekem még így sem jó akármelyik, nekem azok kellenek, amiknek hajlik a térde. :) Bele is futottam a Skipper-Chelsea biciklis szettbe 10990-ért, és ennyiért bizony gyorsan ki is kerültem, hisz akkorra már A Tudás birtokában voltam…
*helyiség elsötétedik, a szerző mesélő hangra vált, a misztikum köde leereszkedik*
Na jó, azért ennyire nem. :) A lényeg, hogy múlt pénteken nagyban élveztük anyósék új felfújható medencéjének előnyeit (teljesen ki tudom nyújtani benne a lábam!), amikor kimásztam kicsit a vízből, és felmentem a szobánkba a gyerkőcnek valami vízbe vihető játékért. Ha már ott voltam, gyors pillantást vetettem a nyitott laptopra is, és mit ád Isten, végignézve a megnyitott vaterás oldalaimat, észleltem, hogy a régóta megfigyelt Skipper és Chelsea biciklis szett alapvetően alacsony összegnél tart és 18 perc múlva lejár. Nosza, felkaptam néhány játékot, lerohantam velük, majd vissza a szobába, és lemeredtem a gép elé.
Vártam.
Figyeltem.
Óvatosan becserkésztem az áldozatot, és...

... sikerült egy vadi új, dobozos szetthez jutnom csupán 2801 forintért. *teli vigyor* Még szállítással együtt sincs 4000-, szóval nagyon-nagyon boldog vagyok, főleg, mert alig néhány pillanattal ezelőtt be is futottak a hölgyek!

Picit mintha fejre álltak volna a dobozban... Még szerencse, hogy épségben maradtak. :)
Jajj, olyan szépek, hogy azt sem tudom, hová legyek örömömben! A tandem kerékpárról Chelsea kis biciklije ráadásul leszerelhető, szóval a nagyobb bringa akár külön is használható. Szuper!

Skipperre is visszakerült a bukósisak. :)
Nagyon cukik! :D

Egy közeli a nagylányról. Ugye, milyen szép? :)
Egy közeli a piciről. Nagyon vacsi az a cicafüles bukósityak! ;)
Sisak nélkül a nagytesó

Imádom ezt az arcot! Alapból kedvenceim a Kelly/Shelly/Chelsea babák. :)

Jó tesók, összeültek egy fotóra. :D

Pucéran. A vicces, hogy a bugyijukba van nyomatva a nevük is. :)
Még nem tudom, ők kinek a kijei lesznek a sztoriban, főleg Skipperrel vagyok egyelőre gázban, bár már vannak sejtéseim. :)

Sajnos erre a hónapra babák terén végleg kiköltekeztem, de higgyétek el, ezt egy cseppet sem bánom, ugyanis hamarosan két meglepi-baba is érkezik, akiknek a kilétéről azért nem adok bővebb információt, mert egyelőre még én magam sem merem elhinni, hogy tényleg jönnek, itt lesznek az én pici gyűjteményemben. :)

8 megjegyzés:

  1. Nagy-nagy gratula a csajokhoz! A Mattel kap egy piros pontot Chelsea szépen kidolgozott térdéért, nagyon csalódott lennék, ha nem ilyen lenne. És igen, a körömlakk is határozottan mintha csak a dobozhoz lenne kitalálva ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Úgy örülök, hogy azt elmondani sem lehet, nagyon régóta vágytam rájuk. :)
      Körömlakk: ugye? :D Készültem. :D

      Törlés
  2. Jaj, de jó, gratulálok!! Szuper kis készlet, tényleg minőségi! Nagyon szép ez a Skipper arc! Chelsea meg azon a képen tetszik a legjobban, ahol a testvérek összeültek, nagyon bájos. Türelmetlenül várom az életrajzukat!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Nagyon szép csajszik, még egy Stacie kell és kész is lesz az új Barbie tesó gyűjtemény. :D Chelsea alapból kedvenc nálam, már akkor is az volt, mikor Kellynek, aztán Shellynek hívták. :)
      Az életrajzzal egyelőre gondban vagyok, még nem helyeztem el őket teljesen, bár nagyjából már be van lőve, hogy melyik családhoz fognak tartozni. :)

      Törlés
  3. Nagyon szépek, gratukálok hozzájuk! Nekem is nagy-nagy kedvenceim a Barbie tesók, nekem görkorisok vannak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Én is nagyon szeretem őket, főleg mióta láttam velük a Barbie-meséket. :)

      Törlés
  4. Nagyon helyesek ezek az új Barbie testvérek! Egyszer én is szeretnék egyet. Te mázlista, ügyes voltál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Szurkolok, hogy neked is minél hamarabb becsöngessen egy-kettő. ;)

      Törlés