2013. augusztus 28., szerda

Fórum



Ez egy hosszú(nak ígérkező) bla-bla poszt lesz, ezért előre is elnézést.

Még mindig nagyon szomorú vagyok amiatt, hogy nem lehettem ott a talin, szerettelek volna benneteket személyesen is megismerni, és most kicsit kirekesztettnek érzem magam, mert ti már láttátok egymást, és beszéltetek és babáztatok és mindenféle jót műveltetek együtt. :)
Viszont úgy gondolom, hogy a blogolás egy nagyon-nagyon jó dolog, DE, mivel a blog nem egy olyan platform, ahol az ember csűrheti-csavarhatja a barátkozás fonalát (illetve teheti, csak akkor gyanúsan kevésbé babablog-szerű lesz a dolog), ezért gondolkoztam, és arra jutottam, hogy mivel egy igen kicsi, apró, zabszemnyi közösség vagyunk, így talán még közelebb kerülhetnénk egymáshoz virtuálisan is, ha megtaláljuk ennek a megfelelő helyet.
Kevesen tudják rólam, de az elmúlt 8 évben igen sokat tanultam a webes felületek kezeléséről, honlapszerkesztésről valamint a képszerkesztők használatáról, mi több, anno egy jóval nagyobb írói közösség szerves tagja voltam, és az a tapasztalatom, hogy ha megfelelő, összeillő emberek jó időben és jó helyen találkoznak, akkor akár életre szóló, távoli barátságok is köttethetnek. Az általam, önerőből összeszedett tudást, valamint tapasztalatot szeretném most kamatoztatni, ezért elhatároztam, hogy létrehozok számunkra, a magyar babagyűjtők és babáknak alkotók kis csoportja számára egy fórumot, ahol a babákon túl is beszélgethetünk, ötletelhetünk, tanácsokat kérhetünk és adhatunk, és mindent összevetve közelebbről is megismerhetjük egymást! :)
A leghőbb vágyam egy phpBB fórum összehozása lenne (az egyik legjobb fórumfelület, könnyen átlátható és kezelhető), de mint kiderült, az ingyenes tárhelyek nem igazán tudják kezelni, a fizetős tárhelyeknél viszont fizetéssel és mindennel együtt körülbelül 2-3 hét, mire kész a regisztráció (és akkor még sehol sincs a fórum feltelepítése, testreszabása, dizájn kialakítása, stb.). Szóval a folyamat elindult, de egyelőre még várni kell, minimum 3 hetet.
Mivel azonban én türelmetlen "azonnalakarom" típus vagyok, ezért addig is, míg a rendes fórumunk elkészül, készítettem egy sgfórumot - ami nagyon-nagyon gagyi, de legalább van. :)
Szóval, ha van kedvetek beszélgetni, vagy egyszerűen csak olyan dolog történt, amit jó lenne megosztani a többiekkel, de a blogotokra kevésbé illene, akkor kérlek, látogassatok el ide:

Babagyűjtő Fórum

És természetesen ha tetszett, akkor osszátok meg ti is, hadd jusson el minél több babagyűjtőhöz és -szeretőhöz. :)

Ui.: Rájöttem, hogy miért nem akar feltöltődni az Emmettes videóm... Új telefonom van, azzal vettük fel, csakhogy ez a telefon hiperszuper minőségben videóz (ami jó!), így a 16 perces videó összesen 2 giga (ami nem jó!)!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ötlet a fórum! Nekem nagyon tetszik! Sajnálom, hogy nem tudtál eljönni a talira, de ne érezd magad kirekesztve miatta! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, remélem, használni is fogjátok. :D Én is sajnálom, hogy nem lehettem ott, de remélem, a következőn ott leszek! :)

      Törlés