2013. szeptember 5., csütörtök

Az a baj a mániával...

... hogy mindig új formában ölt testet, legalábbis nálam.
Na jó, ez így persze nem igaz, csak Boróka blogján megint belebolondultam egy kicsit a Monster High babákba.



Ők már jó másfél éve nagy "szerelmek" nekem, de jó ideig talonba tettem őket az áruk miatt, ami valljuk be, igen húzós (viszont mivel a babák nagyon "egyediek", így érthető is).
Amikor megláttam Boróka blogján Rochelle-t, a vízköpők lányát, megint lángra lobbant bennem a vágy... aztán persze nekiálltam újra megnézni az MH filmeket, és fura módon egyre több karakter tetszett meg, ami egyenes arányban növelte a "kell!" felirattal ellátott babák számát. Most tartok 19-nél. :D
Tudni kell rólam, hogy nálam a mánia szó szerint értendő - legalábbis, ha babákról van szó. Ha belebolondulok valamibe, akkor napokig, sőt, hetekig módosult tudatállapotban létezem, és csak hellyel-közzel hatol át bármi mással kapcsolatos információ az agyamat védelmező spam-szűrőkön.
Most is itt tartok... gyakorlatilag kakaskukorékolástól szentjánosbogár-táncig MH-babákat kergetek, és vágyakozom, és tervezgetek...
... többek között azt, hogy ha 4-5 baba együtt lesz, akkor egy másik blogon külön sztorit írok velük. :) De ez még távoli lehetőség - sajnos.
Mindenesetre, ha sikerül egy új MH babát bevonzanom, arról mindenképp hírt kaptok, és részletes bemutatást is, természetesen. :) Drukkoljatok!

Ami pedig a frisst illeti: napok óta szeretnék fotózni, de a jó égnek sem tudok, pedig most semmiféle környezeti akadály nincs... csak a dobozaim. Ugyanis elkészítettem Jasonék nappaliját (ahol az események egy része zajlana), csak botor módon nagyon spécin akarom megcsinálni bele a kandallót, így az egyik "falat" festenem kellett, csak azzal nem számoltam, hogy a festék száradási ideje több, mint amit én gondoltam, és ha még nedvesen ragasztom hozzá pisztollyal a kandallót, akkor az onnan le fog mállani...
... És lőn. Gyakorlatilag szétmállott a fal azon a részen, úgyhogy újat kell csinálnom - ami nem lenne baj, hisz van itthon doboz, viszont én marha hozzáragasztottam minden egyes elkészített bútordarabot, hogy ne csúszkáljanak, és kisebb legyen az esélye, hogy a gyerkőcöm belenyúl és kikap onnan valamit, hogy aztán tönkretegye.
Jó dolog az egyediségre vágyni, csak ész is kéne hozzá, sajnos. :(

14 megjegyzés:

  1. Szia, Charmine!

    Jaj, de átérzem ezt!!! :-) És köszönöm szépen, hogy megmutattál, nagyon kedves Drága vagy!! :-)
    Én is így voltam MH-val. Rochelle elé kellett Ghoulia, aztán Jackson, mert hát fiú, és milyen kis ártatlan, okos, szemüveges... aztán Draculaura, mert ő vámpír, de neki párja is van Clawd, neki meg testvérei... és így szépen sorban a többieket is akartam már. :-) Szóval, ismerős nagyon is ez a "módosult tudatállapot"! :-)
    Hát, én nagyon kíváncsi leszek a babáidra és a sztorira, már most hasonló izgalomban vagyok miattuk, mint Te!!! :-)
    A nappalid is biztos szuper lesz, a nehézségek ellenére is! Ha mindent ragasztópisztollyal ragasztottál, akkor próbáld meg visszaolvasztani a ragasztást, így nem kell sem faragni, se tépkedni, és talán újat sem kell csinálni. Ha lehet, hátulról a ragasztást melegítsd fel vasalóval óvatosan, vagy a pisztoly forró hegyével közvetlenül a ragasztót, így megolvad, és elválnak egymástól a ragasztott rétegek. Bár aztán lehet, hogy ezzel most nem mondtam semmi újat, de remélem, hogy használható... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Csak természetes a linkelés! :)
      Olyan könnyű beleszeretni az MH babákba, főleg ha az ember lánya esetleg a filmeket/sorozatot is ismeri. Én nagyon imádom őket, mert sokkal pózolhatóbbak, egyedibbek, és külön szeretem a mitológiai hátterüket. (Pl. Spectra - annyira eltalálták, hogy a cipőin ott vannak a láncok, a béklyók!) Most van fent egy csaj vaterán, aki nagyon sok MH babát árul, 3000 forint induló árral, és most nem tudom, melyiket kéne beszereznem tőle (sajna csak egy babára fogja futni, ha a Piroskás Clawdeent is meg akarom venni). Akik esélyesek tőle: Ghoulia, Draculaura, Rochelle vagy Spectra... Spectrának és Rochelle-nek megvannak a kisállataik is! De ha sztoriba kezdek, akkor először az alapcsapat kellene - Draculaura, Ghoulia, Lagoona, Abbey, Clawd, Deuce... Ah, bele lehet ebbe őrülni. :) Mindegy, egyet minimum megveszek tőle, most Spectra is nagyon megtetszett nála. Valószínűleg úgyis az dönt, hogy melyik marad jobb áron.
      Ja! Van fent egy első kiadású Gil Webber is! Tegnap tartott a licit 26.000 (azaz huszonhatezer!!!) forintnál, és még 17 nap van belőle hátra. Most komolyan, azért szerintem ennek is kéne hogy legyen határa, 26.000 forint az rengeteg érte (és ki tudja, hol áll majd meg a licit, ugye). Külföldi oldalon 34.000+postaköltségért 5 fiú megvásárolható (Gil, Deuce, Clawd, Szikra és Hyde) együtt.

      A nappali: köszi, de nem az ám a baj, hanem, hogy én előzőleg a padlóra felragasztható tapétát raktam, és a vasalóval alulról megolvasztva az is feljön, és utána nem hajlandó ragadni... és sajna ez volt az utolsó fa mintázatú csíkom, nincs itthon több, venni pedig most nem tudok, amíg a párom fizuja meg nem érkezik a jövő héten. Hiába, ilyen az én formám. :) Pedig nagyon szuperül nézne ki, főleg a kandallóval! :)

      Törlés
    2. Szia! :-)
      Abszolút ezt gondolom én is Róluk, mint Te. Szerintem is jobban pózoltathatók, nagyon kifejezőek! :-) Tényleg, szenvedélyévé válik az embernek!! :-) Az is teljesen igaz, hogy kéne lennie összeghatárnak is, mert nem normális pénzeket kérnek el értük!!! Nem tudom egyesek hol élnek, hogy azt hiszik harmincezreket tudnak fizetni az emberek egy, de akár két babáért is??? Itthon ez teljesen irreális!!! Szerintem darabja max. 5000.- -nél többet nem is ér. Attól is kiszaladok a világból, mikor meglátom, hogy csupán magát az állványt akarják 3000.- -ért eladni!!! Elképesztő! A készítők azon is spórolhatnának (de gondolom nem akarnak), hogy nem kéne például minden egyes babához fésűt mellékelni... Annyi fésűm van már, hogy nem tudok vele mihez kezdeni! Ha nem volna a csomagban fésű, akár lehetne 500.- -tal is olcsóbb!! De jobbat mondok! A fésű helyett inkább kisállatkát rakhatnának a babák mellé!!! Abból a műanyagmennyiségből simán kijönne ez is!! És akkor nem kéne vadászni az állatkákat sem... Nekem nagy szükségem lenne például Lagoona békájára és Draculaura denevérjére:

      http://www.flickr.com/photos/39868290@N04/6506310179/sizes/l/in/photostream/

      http://www.flickr.com/photos/hellsingfan410/5681915450/sizes/m/in/photostream/

      Ezért a két kis figuráért odaadnám egy MH babámat simán!!!!!
      Szóval, nem értem a gyártókat, miért nem gondolnak azokra is, akik esetleg lemaradnak ezekről, vagy hozzá sem tudnak jutni ahhoz a példányhoz, amiben állatka van!!

      Törlés
    3. Abszolút jogos a meglátásod, sajnos! Szerintem kiszaladnék a világból örömömben, ha sikerülne az említett csajtól megvennem Spectrát, mert neki megvan a menyétkéje is (plusz a napló).
      Most ránéztem külföldi oldalon: Draculaura denevérét 3000 forintért lehet beszerezni - azért az se kis pénz egy műköröm méretű műanyagdarabért!
      Viszont ennél a Gil Webbernél az a vicces, hogy a vásárlók nyomták fel ennyire, minimálár nélkül tette fel az eladó... most komolyan, képes valaki ennyit kiadni egy Skull Shores babáért? Elhiszem, hogy ritka, de könyörgöm... Jó, mondjuk mindenki arra költi a pénzét, amire nem sajnálja, de ez azért már kicsit nevetséges.

      Amúgy itt a csaj profilja, akitől majd én is vásárolnék. (Egyet, ha jó áron találsz Clawdeent, kettőt, ha nem.)
      http://www.vatera.hu/listings/index.php?us=gr%E9tike1&ob=2
      Spectrát mindenképp szeretném tőle, Clawdeen hiányában nem tudom, ki lesz a másik... a nála lévő Draculaurák nem jönnek be, nekem a vámpírlányból mindenképp a Scarisos verzió kellene. Ghoulia... nem tudom, ő olyan nagy kérdőjel nálam. Robecca szép, de vele még barátkozom.
      Rochelle: ugyanaz a típus, mint neked, megvan a griffmadara is... de a frufru nélküli jobban tetszik. :S
      Cleo és Frankie van itthon, nem akarok még egyet belőlük.
      Howleent nem érdemes megvennem, amíg nincs meg Clawdeen, pedig ez a verzió tetszik, a rózsaszín hajú.

      Azt hiszem, ezt hívják úgy, hogy a bőség zavara, nem igaz? :D

      Törlés
    4. HOPP!
      Találtam neked Draculaura denevért (meg a napernyője), 1500 forintért van fent az apródon: http://aprod.hu/hirdetes/monster-high-draculaura-baba-kiegeszitoi-ID1kvzP.html#e501b67b76
      Ha gondolod, csapj le rá gyorsan! :)

      Törlés
    5. Jaj, köszi nagyon a segítséget denevérügyben, remélem még megvár engem egy kis időre, mert ebben a hónapban már meg van rendelve egy baba, amit muszáj kifizetni... :-S

      Megnéztem a lány babáit is, amit mutattál, a Draculauráktól én sem szálltam el, nekem is az a Tavaszi partis van meg, az talán a Skull Shores... De őt sem igazán szeretem. Lehet, hogy őt is egyszer lecserélem erre, ha kapható lesz:

      http://www.flickr.com/photos/93490253@N05/9315346889/sizes/l/in/photostream/

      http://www.flickr.com/photos/19155278@N02/9332360245/sizes/c/in/photostream/

      Ez valami nagyon új fajta Dracu és Frankie, kissé elvont kinézetük van, de nekem ez pont hogy tetszik. Ennek a Dracu-nak az arca nagyon bájos, olyan, mint egy igazi babáé! Ezekkel az ártatlan nagy kerek szemekkel nagyon helyes! Látod, én sem sietem el a történetgyártást velük! :-) Mire ők kaphatók lesznek... az talán jövő nyár... ha egyáltalán... de majd kiderül. Bár, odáig meg nem szívesen várnék... már most csinálnám!! Bár az a béka is nagyon kéne hozzá! Na, mindegy, meglátjuk. :-)
      Ghoulia tényleg nehéz eset, valahogy egyik sem az igazi, kár, hogy a scaris-es nincs köztük, szerintem ő szép!
      Robecca egy remek karakter! Én nagyon szeretem. Mikor megvettem a Müllerben, akkor még sehol máshol nem volt kapható, de már akkor tudtam, hogy olyan jelenetet akarok vele, hogy megtalálják a padláson, összerakják vagy beüzemelik, hogy működni tudjon... valószínűleg Frankie fogja ezt csinálni, mivel ő tud emberhez hasonló lényeket összerakni, és feléleszteni őket... Na, erre mi történik fél évvel később, hogy ezt kitaláltam? Jött a görkoris mese, a Friday Night Frights, és abban hasonlóképp rátalálnak a robotlányra, akit be kell üzemelni... Szóval, remek, de mindegy, ezen nem akarok változtatni. :-) Mondjuk, biztos, hogy ők találták ki ezt előbb, ráadásul ez egy alap gondolat, ami sokaknak juthat eszébe, hiszen mi mást lehetne kitalálni Robecca-val kapcsolatban... :-)
      Élőben sokkal szebb, mint fotón látni! Az a mélyarany "bőr" és a fogaskerék szemek, igazán különleges, és a lába egy fokot hajlik előre is, ami nekem kissé bizarr!! Ezt a funkciót nem fogom használni, de Robecca-t imádom.
      Úgyhogy megértem, hogy nem könnyű választanod, pontosabban, hogy hogyan menjél sorba rajtuk! :-)

      Törlés
    6. Igazán nincs mit, remélem, megvár a denevér! :)

      Nekem Draculaurából egyértelműen és megmásíthatatlanul a Scarisos a kedvencem, neki nagyon szép a haja és a ruhája - most van fent a vaterán egy 5000-ért, remélem, megvárja, míg sikerül eladnom itthonról pár cuccot. :) Ilyen tekintetben nagyon ragaszkodom az elképzeléseimhez: Draculaurából csak a Scarisos, Clawdeenből pedig csak a Fairy Tale. :)
      Ghoulia: szegénykém, a sorozatban/filmekben imádom, olyan kis okos és a pizsipartis baba szerintem nagyon szép... de más szempontból viszont nem annyira lényeges karakter lenne a történetemben. Ha sorrendet akarnék állítani, az így nézne ki: Clawdeen, Draculaura, Spectra, Abbey, Rochelle, Ghoulia, Lagoona, Venus... Sőt, ha Spectra meglenne, már el is kezdhetném írni, mert ő tökéletes alany lenne egy krimihez - igaz, a frissek lassabban jönnének, amíg be nem gyűjtöm a csapatot. :)
      Robecca: nagyon szeretem a steampunk vonatkozását, kedvelem ezt a stílust, sőt, imádom, ha a viktoriánus korral van fűszerezve. Főleg mostanság, nemrégiben olvastam egy remek könyvet - viktoriánus steampunk, humorral és vérfarkasokkal meg vicces vámpírokkal!
      DE. Robecca nálam olyan talon baba... kellene, mert szép, és jó, de a sorban nagyon hátra került... pedig tudom, hogy nem valószínű, hogy még egyszer ilyen jó áron találok, de úgymond a többiek egyelőre fontosabbak.
      Már a páromat is megkérdeztem, ő kit választana, ő Rochelle-re voksolt, mert neki is megvan a kisállata. Ő tetszik, mert nagyon szép, de ha most megveszem a frufrus verziót, akkor utána felesleges lenne megvennem a frufru nélkülit, holott az jobban tetszik... Most már tényleg ott tartok, hogy Rochelle és Ghoulia között látszik eldőlni a verseny (kivéve persze, ha valami csoda folytán az ölembe hullik az eladásaimból egy kis mellékes, mert akkor mindketten jönnek Spectrával együtt).
      De Spectrát mindenképpen akarom, ő az, akire azt mondom, hogy KELL, így nagybetűsen, mert szerintem gyönyörű, és eszembe jutott egy nagyon-nagyon jó sztori ötlet, és Spectra tökéletes lenne az egyik (fő)szerepre.
      Amit viszont szívből sajnálok, hogy nincs mindegyik lányhoz fiú baba - szerintem nagyon jó lenne, mert több játszási/felhasználási lehetőséget adna.

      Törlés
    7. Vááá! 2014 tavaszán érkezik Slow Moe, Ghoulia pasija!!!
      Íme, ő lesz az:
      http://25.media.tumblr.com/af8cef5e0f230f5e6d53a3fcc112c6f6/tumblr_mqapv0lZR71rzpn7fo1_500.jpg

      Törlés
    8. Jaj, Istenem, Te is tudod ám csigázni az embert!!! :-)
      Nagyon kíváncsi volnék milyen sztori ötleted van, bár tudom, hogy ez úgy jó, ha az olvasó nem ismeri előre, ezért meg se kérlek, hogy meséld el! :-)
      Viszont az is érdekelne, hogy milyen hosszúra tervezed? Mert remélem, jó sok része lesz!!! :-)
      Én hosszút készítek majd.
      Scaris-es Draculaura is volt legutóbb az áruházban, sajnos, ma már tuti nem kerülök ki oda, de talán holnap, vagy szerintem hétfőn. Sajnos, meg kell várnom, amíg kivisznek kocsival, így nem tőlem függ mikor juthatok ki. Remélem, az még nem túl késő Neked. Ott is valahogy 5000.- környékén volt az ára. Ezek a kisebb dobozos babák olcsóbbak szoktak lenni... Mindegy, ha megyek megnézem Neked őt is, meg hogy egyáltalán mi van. :-)
      És melyik Abbey tetszik? Vagy nála mindegy?
      Hát, igen, fiúkból mindig kevés van. Nemcsak MH-nál, hanem Barbie-knál is. Nem értem miért.
      Nekem a listámon ők vannak még:
      13 kívánság Lagoona
      Gigi
      Twyla
      Meowlody és Purrsephone
      Ice & Blob
      Gorgon & Mummy
      Vércse igazgatónő
      Abbey és Szikra

      Akik valószínűleg teljesen kimaradnak:
      Nefera
      Gil
      Holt
      és lehet, hogy Slow is... még nem tudom. :-S És még Scarah, Catty Noir és Wydowna is bizonytalan nálam...

      Törlés
    9. Szia! :)

      Nem akarlak én csigázni - sőt, hidd el, én felcsigázottabb vagyok, hogy elkezdhessem írni! :) Tegnap és ma délelőtt kezdett körvonalazódni bennem a végleges formája, krimi lesz, enyhe romantikával. Spectra lenne benne a fő-főszereplő, abszolút központi karakter, valamint Venus és Rochelle is helyet kapnának benne. :)
      Hosszúra tervezem, de persze ez változhat, minden attól függ, hogy milyen ütemben tudom összeszedni a szereplőket. :)
      Azért ne rohanj az áruházba miattam, kérlek. :) Ahogy most a dolgok állnak, akkor megveszem a lánytól Spectrát és Rochelle-t (már ha sikerül megnyernem az aukciót), ők ketten hazajönnek, Clawdeen, Draculaura és Abbey pedig a jövő hónapban érkeznek, mivel rájuk már nem lesz ebben a hónapban pénzem.
      Abbey: belőle az alapverzió és a Scarisos tetszik - az nem, amelyiknek frufruja van. :)
      Az én listám még nagyon hosszú, de ha jól alakul a holnap este, akkor két nevet kipipálhatok rajta, és amint megérkeznek, elindíthatom az MH-blogot a sztorival. :)

      Törlés
    10. Huh, hát nagyon drukkolok, hogy Tiéd legyenek!! :-) Ez nagyon izgalmasan hangzik, hogy Spectra lesz a legfőbb szereplő, nálam Jackson az! :-) Jaj, de jó, már nagyon várom, hogy láthassam!! :-) Hagylak is, hogy csináld!! :-)

      Törlés
    11. Tiszta ideg vagyok, hogy sikerüljön megnyernem! :D Ha összejön, és sikerül a jövő hét elején elutalnom az árukat, akkor olyan szerda-csütörtök körül be is futhatnának... ami egyet jelent azzal, hogy pénteken indul a másik blog az új sztorival! :) Jajj, de szép is lenne, csak sikerüljön lecsapnom rájuk (és ne verjék fel túlságosan az árukat, persze). :)

      Törlés
  2. Szia, Charmine!

    Úgy döntöttem inkább ide írok. Voltam az áruházban, nincs nagy kínálat. Piroska nem volt egy darab sem. Scaris-es Draculaura pedig csak egy, de én azt sem venném meg. Egy-két darab Skelita volt, Catrine, egy Deuce, Halloween Frankie, Lagoona, és jópár Operetta. Az áruk 5800-6900.- között ment.
    Viszont annak örülök, hogy a 13 kívánságból még semmit nem hozattak.
    Fú, nagyon drukkolok, hogy megnyerd Spectra-t és Rochelle-t!!! :-)
    Jaj, legyen már jövő hét péntek!!!!!!!! :-)
    Szép hétvégét!! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm szépen, hogy megnézted! :) Akkor már tuti, hogy Spectra és Rochelle lesznek a kiszemeltjeim!
      Bármi történjék is ma este, arról mindenképp hírt adok itt a blogon. :)

      Drukkolj! :D
      Szép hétvégét kívánok én is! :)

      Törlés