2013. augusztus 31., szombat

Kívánságlista - 2013

Picit variáltam, osztottam-szoroztam, ennek eredményeképp pedig megszületett az év hátralévő részére szóló kívánságlistám - azok a babák, amelyeket december 31-ig a bejárati ajtómon belül szeretnék tudni. :) Hónap szerinti elrendezés következik, afféle előrevetítés... a szeptembert már ki is hagytam, mivel arra a hónapra már akadt egy várományosunk. :)

Október:

Madeleine Hatter - Ever After High


Ó, igen, nem titkolom - már a Monster High babák is lenyűgöztek, de az Ever After babák közül az Őrült Kalapos lánya azonnal meghódította a szívem... Nagyon tetszik a haja, a ruházata, az arca... szóval az egész. :D Remélem, nagyon remélem, hogy októberben a kezembe foghatom. :)

November:

Carlisle Cullen - Alkonyat-széria


Szerintem senkinek nem mondok újat azzal, ha elárulom, hogy csípem az Alkonyat-babákat. :D (Pedig esküszöm, nem vagyok őrült rajongó, szóval nem tudom, miért van ez így...)
A doki alakja nekem tetszik, arcra is bejön, mi több, szőke, ami nálunk nagy előnyt jelent! És amúgy is örülnék, ha lenne a csapatban még egy idősebb pasi, szóval novemberre ő a kiszemelt, adja az ég, hogy befusson a hóeséssel! :)

December:

Jasper Hale - Alkonyat-széria


Újabb roppant meglepő fordulat. :D
Igen, egy Jasper babát is szeretnék, egyrészt mert a színészt nagyon csípem, másrészt, mert ha már Emmett, Edward és Carlilse összesikerül(t), akkor éppen ő maradjon ki? Legyen teljes a csapat, nem igaz? :)
Plusz, és ez szintén fontos, az ő hajára nagyon kíváncsi vagyok!

Szurkoljatok, hogy sikerüljön! :)

4 megjegyzés:

  1. Madeleine Hatter nekem is kedvenc mióta látni lehet róla képeket! :-) Teljesen különleges úgy, ahogy van. Nekem az is tetszik benne, hogy alacsonyabb a többi EAH babától, így kislányosabb is, mint a többiek. Viszont, amióta megláttam Hunter Huntsman-t, ő is nagy szerelem lett, szerintem jó pasi, de ő dupla csomagos Ashlynn Ella-val, aki ha jól tudom Hamupipőke lánya. De ő is nagyon szép!!!

    http://themanydollsinmyroom.wordpress.com/category/ever-after-high-dolls/

    ÁÁÁ, nincs az a pénz a világon, ami elég lenne babákra! :-) Nekem, Monster High-ból is jelenleg 8 csomag van listán, amiből 4 dupla... azaz, összesen, 12 db babáról van szó! És akkor még az ember lát ilyen szépségeket, és ha megveszi Madeleine-t és Hunter-éket, akkor a többieket már miért hagyná ott?!... :-S Legalábbis én így vagyok velük, hiszen akkor már legyen meg a készlet, nem? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Madeleine nálam abszolút best, nagyon. :D Sokkal jobban tetszik, mint pl. Csipkerózsika lánya (Briar Beuty), vagy mint White Apple. Számomra bennük nincs meg az a kis különlegesség, mint Madeleine-ben (arról nem is beszélve, hogy én IMÁDOM az Őrült Kalapost :D).
      Huntert én is kinéztem magamnak, de egyelőre még kérdéses, hogy a dupla csomag mennyibe fog kerülni (főleg, ha még egy ideig nem hozzák be őket Mo-ra, és a szállítást is fizetni kell... bár néha külföldről szállítással együtt kerülnek annyiba, mint itthon a boltban, ami röhejes!).
      Monster High: nálam a csomagból sokan várólistásak... Draculaura, Abbey, Clawdeen, Vectra... és a fiúk, akik horror áron vannak.

      Viszont abban igazad van, hogy ha az ember már megveszi pl. Madeleine-t, akkor érdemes a többieket is begyűjteni... Jajj, tényleg kéne már az a Lottó ötös. :)

      Törlés
  2. Nagyon jó kis kívánságlista!
    Madeleine Hatter-ről egyetértek: abszolút kedvenc!!! A mese alapján (már amilyen keveset láttam az elejéből) még Raven Queen is sokkal szimpatikusabb, mint a többiek.

    Ezt nézzétek, hogy tudta egy művészlélek még bájosabbá tenni Madeleine-t és szebbé a többieket:
    http://monsterhighestaciones.blogspot.hu/2013/07/retoque-ever-after-high-dolls.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ebben a Ravenes dologban egyetértünk! A Briar és White Apple valahogy olyan... "picsásak"? Olyan "úúú,én vagyok a tüncimünci-hercegnő jön értem a Szöszi herceg, úúú". Legalábbis nekem így jött le, pedig szinte minden fellelhető részt megnéztem. :D

      Madeleine ilyen szempontból több, mint normális. Nekem ő egy kicsit olyan, mint a Monster Highban Ghoulia - ők ketten több sütnivalót hordoznak, mint a többiek összesen. :)

      A kép nagyon szép, nagyon ügyesen megcsinálta! Madeleine szemei így olyanok, mint Aranyhajé! :)

      Törlés