2013. augusztus 30., péntek

MyFroggy után szabadon - Az első kanapé :)

Oké, ez nagyon bulis volt, elkészült az első karton-kanapém, MyFroggy videója alapján. :)
Persze nem hibátlan, ugyanis elkövettem azt a bakit, hogy gyorsan kész akartam lenni vele, ezért nem varrtam, hanem ragasztottam az anyagot, és bizony a sarkoknál ez elég randán sikerült... De sebaj, a következő remélhetőleg már jobb lesz! :)



És persze egyből akadt egy egyed, aki helyet talált rajta magának... Mintha hiányozna mellőle valaki, nem? :)


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett az új kanapé!! Kényelmes lehet, és a színe is passzol... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Köszönöm! :) Igen, utána néztem én is, hogy mintha Emmett ruhájához igazítottam volna. :D Remélem, a hétvégén a teljes szoba kész lesz. :)

      Törlés