2013. augusztus 26., hétfő

Aranyhaj - Fricskamacska, Neked! :)

Aranyhaj... vele a szerelem szintén nem akkor kezdődött, mikor megnéztem a mesét, hanem mikor megláttam az első Aranyhaj tipegő korú kislány babákat. :)
Elképesztően sok képet nézegettem a különböző típusúakról a neten, volt a Pascalos, a mosolygós a fésülködőasztallal, sőt, a puhatestű, csupa édes is.
Végül, a párom hosszas győzködése árán tavaly megvettük a Pascalost - a kislányomnak -, és egészen egy hónappal ezelőttig a dobozában csücsült, mert komolyan mondom, annyira szép volt, hogy nem mertem kibontani. Semennyire. Féltem, hogy piszkos lesz, hogy összekócolódik, vagy ne adj' Isten megsérül... de a kislányom már annyira mutogatta, hogy "baba! baba!", hogy nem tudtam tovább megtagadni a kérést (hisz végül is neki vettük), és a múlt hónapban a 21 hónapos kézbe vehette életünk egyik legszebb babáját, Aranyhajat. Velem együtt bontotta ki a dobozból ezt a 40 centis szépséget, és komolyan mondom, mintha tudta volna, hogy ez nagy pillanat, különösen nyugis, visszafogott és örömteljes volt. És az első pár percben mindketten csak simogattuk ezt az édes kislányt, aztán belefektette a játékbabakocsiba, és elindultunk vele sétálni. Rettegtem, nehogy felboruljon a kocsi, de Aranyhaj egy hónap szabadság után még mindig sértetlen, bár az avatatlan gyermeki kéz már megzilálta a haját (amit még mindig begumizva tartok). Persze, egy kis kóc legyen a legnagyobb gondunk, azt könnyen orvosolom. :)

Kis cuki :) Imádom azt a fitos nózit :D
Élőben annyira aranyos, hogy azt el sem lehet mondani. :)
Abszolút nem bántam meg az összeget, amit rááldoztunk, elképesztően igényesen kidolgozott baba, a haja valami gyönyörű, az arca pedig... ah :) A ruhája is nagyon szép, és csak azért nem tettem fel róla képet nélküle, mert ahhoz le kellene róla gumiznom Pascalt (aki viszont elég nyomorékra sikeredett, de hát na... :D)

A másik három Aranyhaj baba, akikre nagyon vágyom:

Aranyhaj és a Nagy Fésülködőasztal:


Aranyhaj hálóingben:


Bébi Aranyhaj (TollyTots, hát imádom!):


Innen, nagyon távolról, de szívből kívánom mindannyiótoknak, hogy egyszer a ti gyűjteményeteket is gyarapítsa egy-egy Aranyhaj baba, mert ezek a gyönyörűségek tényleg olyanok, amik elé leül az ember, és órákig csak sóhajtozva nézegeti. Remélem, mihamarabb sikerül mindenkihez eljutnia, aki vágyik rá! :)

4 megjegyzés:

  1. <3 Kösziiii!!!!!!!!! Most épp Aranyhajasra próbáltam festeni a saját sörényem, de "eperszőke" lett, a lányom szerint. Na, mire megnő, meglesz az a szín :D Az én Aranyhajamból több is van ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Én is hasonlóan jártam anno, csak én ráadásul fodrásznál csináltattam, akivel közöltem a répaszínű fejem láttán, hogy "én így nem megyek ki innen", mire leszívatta még egyszer... gondolhatod... a hátközépig érő hajamat kellett gyakorlatilag fülig visszavágni, de még így is gáz volt, szóval végül visszafestette barnára... kijöttem zokogva a fodrásztól, oda a hajkoronám, stb., beülök a kocsiba, mire a párom röhögve megjegyzi, hogy "hát végül is Aranyhajas frizurád lett... csak biztos azt nem közölted a fodrásszal, hogy melyik, mert tök úgy nézel ki, mint miután a filmben Flynn levágta Aranyhaj haját..."
      Hát meg akartam ööölni... :D

      Törlés
  2. Szia, Charmine! Hát, szenzációs vagy, mindig jókat röhögök az írásaidon, ez a fodrászos sztori is ilyen, és a "miért nincs nekem divatos sz*rom"! :-D Remekül tudsz mesélni, nemcsak amit, hanem ahogyan is! :-)
    Nekem is egyébként ez a fajta Aranyhaj baba tetszik, imádni való pofija van! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm szépen! Nagyon örülök, hogy ennyire jól lehet vidulni a szerencsétlenségemen (csak viccelek). :D
      Én most e bejegyzés kapcsán megint belemerültem a Disney-baba mániámba (amitől pedig tudatosan igyekszem távol tartani magam, mert a depressziós sóhajtozás nem tesz jót az egészségemnek), és megint ott tartok, hogy megőrülök egy Tolly Tots Aranyhaj babáért, KELL, KELL, AKAROM. :D Hajj, de jó lenne milliomosnak lenni. :D

      Törlés