2013. augusztus 26., hétfő

Képek Edwardról, a FelNemTöltődő Videó Rejtélye és Merida

Első, és jó hír. az előző poszthoz felkerültek a képek Edről. :)
Második, és kevésbé jó hír: a rumlis időjárás beköszönte miatt reggel 10 óta próbálom feltölteni az Emmettes videót a jútyúbra, persze a folyamatos mennydörgés-villámlás kombó miatt rendre megszakad a folyamat, ami egyrészt már kellően megzilálta az idegeimet, másrészt sajna még mindig csak 27%-nál járunk, ami siralmas egy alig 5 perces videónál...

Viszont, ha már úgy is benne vagyok, akkor egyéb hírekkel szeretnék szolgálni: nem tudom, ki mennyire van otthon a mostanában futó Disney mesékben (én nagyon); kijött ez a "Merida, a bátor" című egyunalmasestérepontjó mese, ami engem személy szerint abszolút nem fogott meg, DE... A Disney Store mindig kirukkol az új mesék esetén új figurákkal, és ami a 40 centis Merida kislány babát illeti...


Most komolyan, láttatok már nála édesebbet?! O.O Az a haj, az a cuki kis fintorgó pofi... Az az émelyítően pénztárcavisíttató ár...
Nos, ő az, akire még jó ideig nem lesz pénzem, sajna. Már van egy ilyen Aranyhaj babánk, a lányom imádja (én meg még jobban), de jelenleg a kevesebb több elvét követem, és több, de enyhébb árú babát igyekszem bevonzani, amíg az anyagi helyzetem kicsit helyre nem rázódik. (A nemrégiben említett "új jövevény" orvosi költségei meghaladták/haladják a vártakat, így mondhatni a csőd szélén evickélünk, ami azért is érint érzékenyen, mert van egy baba, akire nagyon vágyom, és most elérhető közelségbe került, de ha a fejem tetejére állok, akkor sem tudom megvenni. :( )
Viiiszont, Meridát kiadták Barbie méretben is:


Nos, őt sem éppen baráti áron adják, és nem is olyan cukker, mint a 40 centis kislány, de nekem alapvetően bejön (bár sosem értettem a Disney babák szélesfejűségének értelmét... most komolyan, pl. Emmett szerintem nekifutásból kiakadna, ha egy lufifejű csajjal akarnám összehozni :) ).
Szóval, ő az, akit még nagyon megfontolok. Fontolgatok. Mert ha megveszem, lesz egy cuki, vörös hajú lufifejűm, ha viszont az árát elteszem, és gyűjtögetek még egy kicsit, akkor megvehetem a régen vágyott babát, aki akkorra már tuti elkel... nehéz ügy.

JA! A legjobbat nem is mondtam: képzeljétek, van barbie-s függönyöm! :) Pontosabban a gyerkőcé, de hát na, ő még kicsi, nem tudja ezt értékelni, még a mesék sem érdkelik, pedig ez Barbie - A hercegnő és a koldus függöny! Többek közt ezért is szeretek a facebookos csere-bere oldalakon forgolódni, egy csaj tette fel 400 forintért. Azonnal elhoztuk. ;)

Ui.: Nincs valamelyikőtöknek 37-es lába? Hoztak nekem egy Puma cipőt, de törpe lett a 38-asomra... ;) Olcsón megszámítom, gyűjtök a babákra! :D Na jó, csak vicceltem, senkit nem fosztok ki hó végén. ;)


2 megjegyzés:

  1. Aranyhaj kislányt akarok! Nekem ő a favorit ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, melyik típus? :D Nekem/Nekünk a Pascalos verzió van, de van két másik is, akik nagyon tetszenek. :)

      Törlés