2013. augusztus 24., szombat

E. C. - A Pucér Oroszlán

Ritkán fogadok ekkora örömmel ruhátlan pasasokat a lakásban, de most ez is elkövetkezett. :D
MEGJÖTT EDWARD!
Igaz, még szerdán, csak azóta nem voltam elérhető, így csak most kerül ki róla a poszt (sajnos egyelőre képek nélkül, mert valamiért vacakol a kamerám). 
Hát komolyan mondom, talán az a legnagyobb örömöm benne, hogy kevésbé hasonlít a filmbéli énjére - és a kifejezéstelen arc itt legalább ráfogható arra, hogy egy gyártósorról gördült ki. :D
Holnap megpróbálok élvezhető képeket feltölteni róla, mert így elég csálé ez a bejegyzés, hétfőn pedig érkezik:
1. Emmett kibontása - Home Video (ég a pofám, már egy hónapja megvan, csak lusta voltam feltölteni :S )
2. Összehasonlító bejegyzés a Charmine babaváros férfiúiról

Ja! Tudjátok, miért szeretek piacra járni? Hát a 300 forintért beszerzett, kacagó, hibátlan Chou-Chou babáért, meg a 200 forintos Fisher Price sütifaló bödönért. (Múlt hétvége, ujjé.) Istenem, de várom a következőt!

SZERK.:

Íme, Edward!
Most komolyan, ki az a beteg őrült, aki csak azért bont ki a dobozából egy babát. hogy leszedje a ruháját? :D De tényleg, a feje még hozzá volt rögzítve a dobozhoz... :D

Itt még a dobozban. Az intim területeket cenzúráztam, és egyelőre egy nadrág elkészültéig szigorúan karanténban tartom, mert a csajok - Lalisha vezetésével - megvadulnának, Ő meg úgyis olyan kis szemérmes volt a filmekben... 
A doboza hátulról. :)
Még csomagoltan, de a doboz már eltávolítva. Az a halovány bőr és azok az izmok... :)
Plecsnis pasas :D

A tartó: gyerekek, hogy én mit szívtam, mire rájöttem, hogy ez a babát a combjainál tartja meg, nem a derekánál! Már ott tartottam, hogy alulról megtoldom faszegeccsel, mert valamiért nem stimmel a méret... XD Még a párom is itt nézegette, hogy ez akkor mit és hogyan... :D
Félre innen, rusnya népség - megjött Edward, a szépség!
Imádom, hogy mindenfelé tudja billenteni a fejét! :)
No, hát vele bővült a gyűjtemény. :)

4 megjegyzés:

  1. Alig várom a képeket Edről!! Na és a videó! Az egy nagy lépés, mikor megszabadul a dobozból a pasi ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Képek fent, a videó még vacakol, de próbálkozom. :D Jajj, doboz nélkül még szebb, örültem volna, ha személyesen is találkoztok vele! :)

      Törlés
    2. Azért így is elégedett vagyok. ;) Amúgy az esküvői ruhát kb. annyiért árulják, mint a babát :D

      Törlés
    3. Igen, én is csak lestem, mint az Ötös Lottó várható főnyereményével leállított járókelő, hogy "MENNYI?!" :D
      Jó, elhiszem, hogy te így is elégedett vagy, de nekem komplett lelki kielégülés lett volna Leslie-nek csak a haját megsimizni... :D Komolyan, láttam a képeket, és teljesen bele vagyok betegedve, hogy nem lehettem ott (főleg, mert a hiányzásom oka sem volt szívderítő).

      Leslie-t akarok! :D

      Törlés