2013. július 22., hétfő

A világ legjobb pasija - MEGÉRKEZETT!

Tudom, hogy a nagyképűség netovábbja azt mondani, hogy ő volna a világ legjobb pasija... de számomra ő az. Abszolút.
A szeme, az arca, a haja, a ruhája... mindene annyira kidolgozott, szép, hogy bár már pénteken befutott, még mindig nem mertem kibontani a dobozból. (Igaz, ő a szülinapi ajándékom, tehát most pénteken csak kiszedem, de addig még álldogál az óvó falak között.) :)
Ja, hogy ki ő?

A Mattel gyűjtői kollekciójából származó darab, nagyon friss hús. :)


A film(sorozat), amelynek szereplője volt, egy fiatal, Bella nevű lányról szólt, aki megismerkedik egy Edward nevű vámpírral...


Az én pasim a filmbéli Edward bátyját alakította, és különösen vonzódott a medvékhez...


A színész énje, Kellan Lutz többek között a "Felvéve" című, roppant vicces vígjátékban is szerepelt...


Na igen.
VAN EGY EMMETTEM!  :D
Vááá, el sem tudom mondani, mennyire boldog vagyok, pedig nem vagyok nagy Alkonyat-rajongó, komolyan, de ha választani kell, akkor mindenképpen Team Emmett. (Hiába, régóta kedvenc mesém a Mackótestvér [értitek: Mackótest-vér haha], ez már égi jel.)
Innen is örök, soha véget nem érő, mérhetetlen hálám szívből jövő üdvözleteit küldöm Titkos Forrásnak, aki lehetővé tette számomra, hogy ez a hihetetlenül szép pasi a gyűjteményem gyarapítsa. :) Komolyan nem tudom, hogyan hálálhatnám meg, de valahogyan bizonyosan megfogom!


E gyönyörű, vega vámpír Portlandből (Oregon állam, USA) érkezett, és viszonylag rövid idő alatt megtette a nagy távolságot (amit természetesen el is várunk egy hipersebességű természetfeletti lénytől!). :D


Az arcát imádom! A szeme nagyon szép barna, a szája dús, az orra szépen ívelt (nem olyan turcsi, mint a Ken babáknak), a haja pedig nagyon selymesnek tűnik. (Ígérem, ha kibontom, biztosabb infót adok róla!)


A nadrág és a cipő: mindkettő nagyon szépen, igényesen kidolgozott, a cipőjét már megsimogattam párszor az oldalsó kis lyukon keresztül. :)
(Oké, most hazudtam: folyamatosan azt simogatom, minden szabad percemben. :D )


A ruhája felső része: nézzétek azokat az apró gombokat! (Belül amúgy persze apró patentok tartják a helyén a mellényt.)


A kedvenc kiegészítőm: a Cullen-címerrel ellátott csuklópánt. Nagyon vagány! :D


Még egyszer az arca. Imádom! :D
Az én Emmettem a Breaking Dawn kollekcióból származik. Összesen 10.721 forintot fizettem azért, hogy hazajöjjön (ami szerintem tök jó ár ahhoz képest, hogy itthon nem lehet kapni), ennek alig fele volt a baba, a többi a borsos szállítási költség. Emmettel együtt érkezett még valaki, akiről csak később, a sztoriban adok majd hírt, valamint képzeljétek, kaptam hozzá ajándékba Titkos Forrástól egy aranyos, pici pónit is, aki a Twilight Sky névre hallgat. :D Nagyon jót vidultam, mikor megláttam, és ráadásul nagyon aranyos is. :D

Ui.: Ja, és nem mondtam volna a legjobb hírt? Néhány héten belül a Breaking Dawn kollekcióból származó vőlegény Edward is hozzánk költözik, gyakorlatilag potom összegért - mert meztelen, de ez legyen a legnagyobb hibája.


Maga Edward 2.247 forint, a szállítása pedig 958 forint. Komolyan mázlistának érzem magam! :D

6 megjegyzés:

  1. Te mázlista!!! Edwardot akarok, most, most, most!!!!!!! És majd varrok rá ruhát ;) És mazochista oroszlán is vagy, én kb. 5 perc alatt cincáltam ki a dobozból Gilbertet. Csak addig várt, amíg nem voltam a közelében, aztán nem menekült :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Én is alig várom Edwardot, kíváncsi leszek rá, majd akarok egy fotót vele Emmett mellett, összehasonlítva őket. :) És ha varrsz rá ruhát, akkor azt mérhetetlenül megköszönöm és meghálálom. :D
      Hmmm... én, mint mazochista oroszlán? :D ÉS TÉNYLEG, végtére is valóban oroszlán vagyok, a mazochizmus meg már régen közismert. Vajon a buta bárány kategóriába is beleférek? Majd kiderül, ha ideér Edward is. ;)
      Jajj, már csak egy Carlisle ésegy Jasper babára vágyom... meg egy Alice-re és egy Esme-re... meg akkor már jöhetne Jacob is, és Rosalie, de ha ők megvannak, akkor már Bella se maradjon ki... ah, ebbe bele lehet őrülni. :D

      Törlés
    2. Hehe, üdv a világomban :D "ki itt belépsz, hagy fel minden reménnyel" és "töröld meg az arcod, mert nyáladzol" (TW.Br.D./1 esküvő) :DD

      Törlés
    3. :D Igen, Jessica és Mike, emlékszem :D Most láttam éppen egy Jane babát is "alig" 5.000-ért szállítással, de 2 nap múlva jár le, és ha belegebedek, akkor sem lesz már rá pénzem ebben a hónapban, már Edwardot is az utolsó fityingjeimből fizettem ki, de nem tudtam otthagyni, mert iszonyúan jó áron volt. :)
      (Plusz ugye az sem utolsó szempont, hogy szegény Titkos Forrást sem akarom teljesen leszedálni, az eddigi segítsége is több, mint amit valaha reméltem, gyönyörűvé varázsolta a szülinapom. :) )

      Törlés
  2. Jaj de ügyes vagy! Remélem nekem is lesz majd egy nagy fogásom, már csak 1 hetet kell rá várnom, és ügyesen licitálni, aztán!!! Majd beszámolok róla.
    Nagyon helyes ez a fiú, bár én Jacob párti voltam, a regényben is:-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jók a képek!! Alig várom, hogy kibontsd ;) Sok boldogságot hozzá!!!

    VálaszTörlés