2013. július 8., hétfő

Turi-muri

Valójában nem is turi, hanem piac, méghozzá ócskás piac. Ide jutok el átlag havonta egyszer, ha anyósomékat látogatjuk, mint ezen a hétvégén is. Eddig még sosem bántam meg, hogy kimentem, tudniillik borzasztóan jó cuccokat lehet ám találni aprópénzért, pláne, ha az ember nem röstell alkudni, mint én.
Így aztán csupa jól jártam a hétvégén, lett székem, kutyáim, két eredeti My Little Pony a kislányomnak, cipők... és az egészért nem fizettem 640 forintnál többet. :)

Íme a fotók:

Kutyusok a Barbie-knak, plusz egy kincsesláda. :) Összesen: 180 Forint.

Eredeti Barbie szék, hibátlan, csak meg kell kicsit takarítani. :) Belekerült jó 100 forintba. :D
My Little Pony 1. - Nagyon szép, sajnos a nevét nem tudom. A sörénye kicsit kócos, de szerencsére nem vattás, egy kiadós fésüléssel megmenthető. :) 100 forint.
My Little Pony 2. - Ha jól tudom, Rainbow Dash. Nagyon cuki, a lányom imádja. :D A sörénye is szép, de fésüléssel helyrehozható. :) 100 forint. :)
Eredeti Mattel vízi játék a gyerkőcnek. Cukker :D 100 forint.

3 pár Barbie cipő, köztük Aladdin Jázmin hercegnőjének török topánkája. :D A három pár együtt volt 60 forint. :)



Szerintem abszolút megérte kimenni, és alig várom a következőt. :D

6 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon jó vásár volt!! Nekem is a 2. számú póni tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Imádok piacra járni, rengeteg jó dolog van ott, ha az ember nem fél az ócskások körül lődörögni. *hero* Persze ott is van, aki csillagászati áron árulja a cuccait, de nagyon jókat lehet kifogni. (A múltkor pl. egy fiatal srác árulta a húga kinőtt cuccait, és vettem tőle a lányomnak egy kb. sosem használt, dobozos rózsaszín Wink cipőt. Mondta, hogy nemrég kapták a nagyiéktól, de a húgának már kicsi volt és tényleg: még a belső részén sem látszott a használat, kitaposva sincs, meg semmi. Én szégyelltem magam, mikor 300 forintot kért érte. :) )

      Törlés
  2. Igen, az ott "rénbó reccs!" Bocs, de mivel ezt ismételték, egyszerűen nekem ez maradt meg XD Nálunk most lesz vásár, nagyon várom már, hátha ráakadok valamire :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Én már nem tudom követni ezeket az úk pónikat, főleg az újhullámos "hatalmas fej - csontváz test" típusúakat, ez a kettő még aránylag normális volt. :D
      Remélem, te is jó dolgokat találsz majd, én most nagyon örülök ennek a vételnek. :D Főleg a kutyusoknak, úk nagyon jól jönnek majd a sztorimhoz. ;)

      Törlés
  3. Szia!! Most keveredtem erre és végig olvastam a bejegyzéseid, de nem jöttem rá arra, hogy ez a szuper piac hol van. Elárulnád??? Imádok piacon turkálni és sajnos Barbie cipő mániás vagyok szívesen vennék én is pár darabot, főkén ennyiért.
    Köszi, ha megtisztelsz a válasszal. Üdv. Marcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :D

      Először is köszöntelek a blogomon. :)
      Ez a piac Gyálon található, a gyáli lengyelpiac, valamint szintén Gyálon a zöldségpiac (annak a végében is szokott kirakodóvásár lenni). Ez Pesttől szinte csak pár méter. :)
      Én nagyon szeretek oda járni, elképesztően jó dolgokat lehet találni, ha az ember lánya nem fél feltúrni egy-két zsákot vagy dobozt. :)
      Remélem, tudtam segíteni! :)

      Törlés