2013. október 2., szerda

Flavas - P Bo - Köszönöm, Fricskamacska!

Én mindig úgy gondoltam, hogy a babagyűjtésben legalább akkora jelentősége van a szerencsének, mint a pénznek. De ami még fontosabb, hogy egymás blogjait olvasgatva ki- és átértékeljük az egyes babatípusokról való véleményünk, valamint persze ismereteket gyűjtsünk.
Fricskamacska Flavas gyűjteménye és a blogján olvasható leírások nagyon megkapóak, de őszintén megmondva - bár mélyen elismerem a Flavasokért való rajongását - ezek a babák engem annyira nem fogtak meg.
Ma reggelig.
Ugyanis elmentem vásárolni, és ha már végigjártam a boltokat, akkor kinéztem a piacra is (itt minden nap vannak kint ruhaárusok), hogy hátha találok valami melegebb kabátot télire a lányomnak.
Ahogy nézelődtem, megláttam egy roppant öreg nénit, aki mindenféle apró-cseprő játékot árult, kezdve a kinder figuráktól a kisautókig...
... és két babát is. Az egyik egy Simba Jázmin hercegnő volt, a másik baba arcára pedig rögvest ráismertem, hiszen annyi képet láttam már róla Fricskamacskánál, hogy megszámlálni sem tudnám. Gyorsan kézbe vettem, megnéztem az arcát, és szégyen, nem szégyen, de rögtön beleszerettem. A haját felhajtva tudatosult bennem, hogy nem hallucinálok, a Mattel felirat virít a tarkóján. A ruhája eredeti. A haja megkímélt, sőt, még a csizmája is megvan. Az orrán lévő apró, eltüntethető foltot leszámítva hibátlan.
Megkérdeztem, mennyibe kerül a baba, és nagyon féltem a választól, mert már csak egy ezres volt nálam, a baba hasára viszont rá volt ragasztva egy "1200" feliratú cédula.
Aztán kevés híján hangosan felnevettem.
Flavas P Bo egy Magic baby babával együtt összesen 250 forintért jött velem haza. Most komolyan, kezdem megint mázlistának érezni magam! :D
És ezúton megkövetek minden Flavas rajongót: a képek megtévesztőek! Ez a baba élőben hihetetlenül szép, a képek ennek a felét sem adják vissza. Ráadásul a ruhája is gyönyörűen kidolgozott, az arca pedig nagyon kifejező. A Flavas tényleg egy olyan típus, amelybe akkor lehet igazán beleszeretni, ha személyesen találkozunk vele!

Már itthon:

Annyira gyönyörű! A haja egy kis fésüléssel simán rendbe szedhető, még fürdetni sem kell!
Így néz ki egy dobozos változat
A képek egyszerűen nem adják vissza, mennyire szép! :)
"Na mi a helyzet?" :)
Summa summarum: Köszönöm, Fricskamacska, hogy megismertettél a Flavas babákkal, és lehetővé tetted, hogy ma reggel ráismerjek, és lecsapjak rá! ;)

Ui.: Tudjátok, mit szeretek még? Hát azt, hogy találtam egy hirdetést egy Monster High Deuce Gordon babáról... 4500 forint, plusz posta. Megyek utalni! ;)

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szép babáid lettek, Tiana és P Bo gyönyörűek! Tényleg mázli, hogy ennyi pénzért még senki nem vitte el ezt a szőke lányt... Téged várt! :-)
    Kíváncsi vagyok, hogy azóta már hány MH babával gyarapodott a gyűjteményed!! :-) Hozzám holnap érkeznek a Macskaikrek! Használtan, de remélem jó állapotban, mert a képen messzebbről voltak fotózva, így kíváncsi leszek, hogy élőben milyenek. :-S Viszont, 6000 Ft volt a kettő együtt, a 15.000.- helyett!!! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm! :D Szerintem inkább az volt a mázlim P Boval, hogy itt csütörtökön és szombaton van "nagy" piac, a többi napon alig megy ki valaki. :) Mondta a néni, hogy ketten érdeklődtek iránta, de nem vitték el, mert nem Barbie. :D
      MH babák: Elvileg vagy ma, vagy hétfőn befut Deuce, rajta kívül Spectra van és ugye a két régebbim, Frankie és Cleo. :)
      Lassan érik az MH blog is (hisz megígértem), de annyira kevés időm van, hogy egyszerűen még nem tudtam nekiállni. Péntektől vasárnapig dolgoztam, hétfő óta pedig lázasan-betegen vergődök itthon. :S
      Gratulálok az ikrekhez! Nagyon jó áron jutottál hozzájuk! Várom a posztot róluk. ;)

      Törlés
  2. Te mázlista!!!!! Ez a csaj 6000-ért volt a vakerán, MEZTELEN!!! szóval megfogtad vele az Isten lábát! És örülök, hogy ívelő szakaszban vagy, rád fér, habár nem mondom, hogy nem vagyok irigy :D És igen, élőben sokkal szebbek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :D
      Igen, tudom. :D Nagyon örültem, hogy ráismertem, a néni azt hitte, MyScene baba. :D
      Ívelő szakasz: még nem kiabálom el, de kezdek derűlátóbb lenni! :)
      Viszont remélem, nálatok nem túl nagy a gond... tegnap belefutottam vaterán. :(
      Majd írd meg, mi a helyzet, remélhetőleg délután már el tudom olvasni az e-mailjeim.

      Törlés