2013. június 13., csütörtök

Az első...



Sziasztok!

Charmine vagyok, 26 éves, egy gyermekes anyuka és bababolond. :)
Azért döntöttem a blog elindítása mellett, hogy - reményeim szerint - másoknak is megmutassam, hogy a babagyűjtés, a babák szeretete nem kell, hogy ciki legyen meglett életkorban sem, és semmi szégyellnivaló nincs abban, ha az ember felnőttként szabadjára engedi a benne lakozó gyermeket. Mint oly' sokakat, engem is tartottak már "bolondnak" a mániám miatt, de idővel vagy megmutattam nekik, hogy ők sem különbek (volt egy ismerős, aki míg engem leszólt, otthon ezerszámra vásárolta a régi, míves csipketerítőket), vagy nem foglalkoztam velük.
Azután, 2011 novemberében, a lányom születése után három héttel a párom elveszítette a munkáját, ezért sajnos kénytelen voltam az akkor 78 darabot számláló gyűjteményem jelentős részétől megválni, mindössze két baba maradt: egy rózsaszín szemű Baby Born és a régi, idestova huszonnégy évet számláló buci babám (akit a családom előszeretettel hív Gülükének). Nem is beszélve a rengeteg bútorról, kiegészítőről, a 16 babakocsiról (igen, a babakocsik terén is mániás vagyok). Nagyon fájdalmas, de kényszerű rossz volt, és őszintén remélem, hogy soha többé nem kell ilyesmit átélnem.
Aztán, ez év januárjában rám mosolygott a szerencse. (Azt írtam, rám mosolygott? Gyakorlatilag a képembe röhögött!) Egy babagyűjtő hölgy szintén anyagi okok miatt igen nagy készlettől igyekezett megválni, igen alacsony összegért. (38 baba, köztük Happy Family Midge a picijével és Heart Family apuka és anyuka kislánnyal, pár szekrény és sütő, Barbie Wolksvagen Beetle, kisállatok, stb. - és mindezt egy 20-as betakarta.)
Persze, hogy azonnal lecsaptam rá! :) Akadt köztük néhány darab, melyet aztán továbbadtam, de a gyűjtemény java része azóta tovább gyarapodott: került hozzám például Fashionistas Sporty Ken és Fashionistas Artsy - In The Spotlight baba is.
Még mindig fáj egy kicsit a szívem, hogy a régi gyűjteményem darabjait elveszítettem, bár őszintén megvallva immár nem is annyira a babák, hanem a kiegészítők miatt, mert az új egyedek sokszor morognak az ágyak hiánya okán, de ez sem tart sokáig, mert egy kis faanyaggal és fűrésszel szerencsére bármire képes vagyok - még ha az eredmény sokszor nem is tökéletes. :)
Mostantól pedig - remélem - ti is velem együtt követitek majd nyomon az új babáim érkezését, illetve élvezitek majd azt a néhány történetet és pillanatképet, melyeket feltöltök a blogra.

Summa summarum: mindenkinek kellemes olvasást kívánok! ;)
Charmine

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése