2013. június 21., péntek

Szóra sem érdemes - 4. rész

Huh, és befutottam a következő résszel is. Még jön egy, és végre lezárhatjuk ezt a roppant hosszú "fejezetet". :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Szóra sem érdemes - 4. rész


Lalisha: - ... szóval én mondom, csajszi, megértem én, hogy mindenkinek a saját, egyéni stílusát kell képviselnie, de ez azért már tényleg túlzás. A pizsama otthonra való, az ágyba, nem arra, hogy egy diszkó bárpultjában dolgozzon benne az ember. Hétfőn, ha megnyílik a boltom, mindenképp gyere be, választunk majd neked valami igazán dögöset.


Pultoslány: - Aha, figyi, ez szörnyen érdekes... Tök komolyan mondom. Szóval sokáig szeretnéd még oltogatni a stílusom, vagy bevágsz egy újabb hordónyi koktélt?


Diva: - Hé, Lalisha! De rég láttalak!



Lalisha: - Jesszusom! Te meg hogy nézel ki?! Mint egy ízlésficamos Pocahontas és egy megvadult Glam Barbie érdekes, bár roppant szörnyű keveréke… Ragaszkodom hozzá, hogy hétfőn nyitásra ott legyél a boltomban! Határozottan szükséged van néhány rendes ruhára. 



Diva: - A kedvességed és udvariasságod még mindig elragadó... Azért ezt vettem fel, mert kiemeli az alakom és magasít.
Lalisha: - Kiscsillagom, ez nem kiemeli az alakodat, hanem eldózerolja. És különben is, miért kéne téged magasítani? Olyan hosszú, vékony lábaid vannak, hogy azt bárki megirigyelheti, ettől a cucctól viszont nem magasnak, hanem langalétának tűnsz, és hidd el, van különbség.



Diva: - Oké szakadj le rólam, mielőtt teljesen elrontod a kedvem. Inkább engedd meg, hogy bemutassam a barátnőmet, Joyt! Most költözött a városba, ő lesz apa új asszisztense. 
Lalisha: - Helló, Joy, örülök, hogy megismerhetlek! Lalisha Scott vagyok, hétfőtől ruhabolt tulajdonos, és teljes munkaidős divatikon.
Diva: - Oké, azért a te felül gésa-alul párduc jelmezed se semmi...
Lalisha: - Hallgass...



Joy: - Szia, Joy Morrison, nagyon örvendek.



Lalisha: - Isztok valamit? Joy, hogy állsz a koktélokkal? Vagy mást? Ez a kedves pizsamás lányka isteni Mojito-t rejteget a bárpult alatt.



Joy: - Hú, köszi, de én nem igazán fogyasztok semmi alkoholosat... 
Diva: - Oh, ugyan, miket beszélsz?! Persze, hogy iszol, legalább egy koktélt, hogy megtámogassa a hangulatot...
Lalisha: - Igen, legalább valami gyengét mindenképpen muszáj, méghozzá az én egészségemre!
Joy: - Hát rendben...



Joy: - Valami kevésbé alkoholosat, ha lehet.
Pultoslány: - Kevésbé? Az mit jelent?
Joy: - Nem tudom, nem igazán értek hozzá.
Pultoslány: - Bloody Mary jó lesz?
Diva: - Bizony, hogy jó lesz, kettőt kérünk!




Lalisha: - Na, akkor lányok, fenékig! 
Joy: - Oké!




Joy: - Lalishára! Hú, ez nem is olyan rossz!



Diva: - Bizony nem! Hadd szóljon! Lalisha, egészségedre!


Lalisha: - Na, most, hogy ittál rám, Joy, mesélj! Mikor érkeztél?
Joy: - Csak néhány napja. Épp ma végeztem a holmim kipakolásával.


Lalisha: - Igen, ez túlságosan is ismerős, én is csak néhány hónapja érkeztem. Cseppet se aggódj, nagyon hamar be fogsz illeszkedni, az itteniek nagyon kedvesek és segítőkészek.


Joy: - Igen, ezt már észrevettem! Dr. Heart és a felesége is nagyon barátságosak. Meghívtak holnapra egy medencés partira!
Lalisha: - Grace engem is hívott, mondtam neki, hogy ott leszek. És hogyan ismerkedtél meg Divával?
Joy: - Ja? Ő gyakorlatilag letámadott a zöldséges előtt, azt firtatta, hogy ki vagyok, és másfél perc múlva már azt tervezgette, hogy együtt megyünk majd vásárolgatni.


Lalisha: - Ohhó, igen, ez a mi Divánk! Kicsit pörgős, de azért rendes csaj.


Diva: - Hallom ám, hogy rólam folyik a pletyi! Pedig sok más dologgal is foglalkozhatnánk: például mehetnénk táncolni!


Lalisha: - Helyes a bőgés! Bár először talán körülnézhetnénk, eddig nem is foglalkoztam túlságosan a parkettel.
Diva: - Öreg hiba! Ha már egyszer bulizni jöttél, nem ér egész éjjel a pultnál üldögélni...


Lalisha: - Joy, te szeretsz táncolni?
Joy: - Igen, nagyon!
Lalisha: - Akkor most még jobban sajnállak, kedvesem... Sajnos olyan kevés valamire való pasas él itt, hogy kénytelen leszel velünk beérni.


Lalisha: - Oh, Diva! Most látom csak, hogy Symour a DJ!  Büszke lehetsz a tesódra, veszettül jól keveri a zenét.
Diva: - Ja. Ahogy azt minden szombat este végig kell hallgatnom... Juhhú, tapsoljuk meg Symourt! Blöeh.
Lalisha: - Ne szemétkedj már vele, nagyon rendes srác! Nem is értem, mi köztetek ez a folytonos rivalizálás...


Diva: - Hagyjuk. Ó, Joy, nézd! Ott van Patrick. Gyere, köszönjünk neki! Jössz te is, Lalisha?


Lalisha: - Majd később, először felkeresem a mosdót. Még találkozunk, csajok!

Folyt. köv.

8 megjegyzés:

  1. Bírom Lalisha stílusát! Azt hiszem, ő most a berobbanó kedvenc karakterem ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Akkor jó, ő még sokszor elő fog kerülni. ;) Én is szeretem, amolyan igazi "laza" csaj, aki tudja, mit akar. Ráadásul ruhaboltja lesz. :D

      Törlés
  2. Nagyon tetszik a történet, sokat lehet rajta nevetni :D!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy tetszik! :) Ha minden jól alakul, akkor lesz még néhány vicces jelenet! :D Köszi még egyszer! :)

      Törlés
  3. Ó, de jó, hogy máris kész a folytatás! Imádom ezt a részt is! Nagyon életszerű a buli és a karakterek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy örülsz! :) Köszönöm szépen, remélem, a további részek is elnyerik majd a tetszésed. :)

      Törlés
  4. Nagyon tetszenek a képek, jól visszaadják a bulihangulatot! A fekete ruha pedig csodás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon szépen köszönöm, örülök hogy tetszik/tetszenek! :)

      Törlés