2013. június 18., kedd

Szóra sem érdemes - 1. rész

Nos, mivel ugye ígértem egy történetet, így nem húzom tovább a nemlétező olvasóim acélidegeit, hanem a csapattal belecsapunk a lecsóba.
*Khm-khm*

Szóra sem érdemes - 1. rész


Patrick: - Hé, Symour! 
Symour: - Szevasz haver! Rég láttalak. Milyen volt a nyaralás Bora-Borán?
Patrick: - Laza. Bár nem számítottam rá, hogy hazaérve félpucér őrülteket fogok találni a közparkban. 
Symour: - Ha nem tűnt volna fel, 40 fok van árnyékban. Különben is, te beszélsz? Ezt a pólót melyik kukából sikerült kivarázsolnod? Azt hittem, a húgod legalább megtanít öltözködni, amíg együtt élvezitek a tengerpartot. 



Patrick: - Ne szívass, jó? Hazafelé eltűntek a csomagjaink, kénytelenek voltunk a reptéri bazársorról ruhát keríteni. Amúgy is, a tesómmal együtt töltött két hét után bátran kijelenthetem, hogy a te hugicád sokkal jobban érdekel az enyémnél. Iszonyúan hiányzik. 


Symour: - Kérlek, a húgomról való ábrándozást NE az én jelenlétemben műveld. Talán rémlik, hogy nem jövünk ki túl jól, és boldog lennék, ha köztünk is legalább 600 kilométer lenne. Amúgy ott csillog a rózsaszín cicamobil, szóval nem kell már sokáig hiányolnod. 


Patrick: - Aha, látom! De ki az a kis szöszi az anyósülésen?
Symour: - Nem'tom...


Diva: - Ó, ott van Patrick! Mindjárt leparkolok, és bemutatlak neki. Meg annak a bunkó haverjának is.
Joy: - Ööö... az nem a bátyád?
Diva: - De igen. Mélységes sajnálatomra...


Diva: - Sziasztok! Hé, Patrick, engedd meg, hogy bemutassam Joyt! Ő az új barátnőm, pár napja költözött a városba, és apa asszisztense lesz a kórházban.


Joy: - Szia! A nevem Joy Morrison. Igazán örülök, hogy megismerhetlek.


Patrick: - Helló! Patrick Wood, szívből örvendek. Ő itt a barátom, mellesleg Diva bátyja, Symour Heart.


Diva: - Ó, hagyd már! A bátyám igazán említésre sem méltó. Inkább azt áruld el, honnan van ez a cuki hacuka? Hacuki! Igazán borzalmas.
Patrick: - Könyörgöm, ne kezdd már te is...
Diva: - Jó, akkor folytatom. Úgy nézel ki benne, mint aki most szabadult egy szivárványfalvi börtönből. Vagy mint egy argentin utcazenész, akinek meghatározhatatlan a nemi hovatartozása.
Patrick: - De jó téged újra látni...


Joy: - Szia Symour, Joy Morrison vagyok. Én leszek édesapád új asszisztense. 



Symour: - Kedves Joy, igazán boldog vagyok, hogy megismerhettelek.

Folyt. köv. 

2 megjegyzés:

  1. Jajj, alig várom a folytatást, nagyon szuper a szöveg, és a képek is!!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :D Tényleg nagyon örülök, hogy tetszik. :) A folytatás remélhetőleg még holnap felkerül, ma este és holnap délután fotózzuk a soros jeleneteket. :)
    Köszi még egyszer! :)

    VálaszTörlés