2013. június 19., szerda

Az ÚJ Ryan

Szóval... az a nagy helyzet, hogy én szeretem, hogy Barbie-ból és Kenből nem csak egy típus van, hanem több nemzetiségű is elérhető. És ez jó! És igenis, kell a fehér, a fekete, a lila és a hupikék.
Azt viszont nem szeretem, ha egy jó és szerethető karaktert úgy formálnak újra, hogy... hát, kevésbé jó. És az új Ryannal pontosan így vagyok... Ez olyan számomra, mintha az eddig hőn imádott áfonyás palacsintámat ezentúl meggyel töltve akarnák nekem eladni. Szeretem én a meggyeset is, csak nem az áfonyás helyett.

Tehát itt ez az új Ryan, én pedig nézegettem és rá kellett jönnöm, hogy ő nekem nem tetszik. Valahogy nincs meg benne az a karakter, mint az előző kiadásban.

Én őt szeretem. Csak rá kell nézni: mosolyog a szeme!

Ő pedig az új:

Barna szem, barna haj, vastag szemöldök...

Hogy őszinte legyek, nekem sem a haja, sem a túlzottan vastag szemöldöke, sem az arckifejezése nem bejövős.

Ti mit gondoltok? Az új, vagy a régi?

3 megjegyzés:

  1. Régi! A mienknek béna a lába, ezért elnézzük neki, hogy ilyen a feje :D

    VálaszTörlés
  2. :D Nálam ő egyelőre még hiánycikk, de ha lesz, mindenképp a régit szeretném. :)

    VálaszTörlés
  3. Egyértelműen a régi... Egyszer talán én is kitalálok neki egy szerepet, hogy megvehessem :)

    VálaszTörlés