2013. június 26., szerda

Szóra sem érdemes - 6. rész

Megérkezett ez is, bár nem vagyok elégedett, mert a fények enyhén szólva is borzalmasak, nem is beszélve arról, hogy a fényképezőgép az új elem örömétől megvadulva a jó égnek sem akart rendesen fotózni, a közelieknél folyton a hátteret élesítette be, pedig már minden elképzelhető funkciót és beállítást kipróbáltam rajta. Sőt, esküszöm, szinte hallottam a sikítását, hogy „én ilyen fényviszonyok között nem vagyok hajlandó dolgozni!”
Szóval újfent elnézést kérek a képek minőségéért, próbáltam feljavítani őket amennyire csak tudtam, ettől függetlenül remélem, nem lesz teljesen élvezhetetlen.
Oh, és a jó hír: még ma este érkezik egy újabb fejezet, mert megint túl sok fotót csináltam ahhoz, hogy egy posztban menjen fel. :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Szóra sem érdemes - 6. rész



Symour: - Most komolyan, prücsök, szerinted ez fair dolog? Ők otthon partizgatnak, én meg egész nap hordozhatlak téged, mint valami tisztességes hülye! "Juhhú, képzeld, medencés parti! Joy is ott lesz, de te nehogy gyere, menj sétálni Nikkivel, hadd kapcsolódjon ki Midge egy kicsit..." Anyám, meg a fantasztikus ötletei! Most őszintén, törpe, szerinted ez a nap lehetne még ennél is rosszabb? Az egyetlen, ami vigasztal, hogy ilyen randa, esős időnk lett, remélem, minimum egy náthát összeszednek a medencében...


Eden: - Jajj, Symour, de jó, hogy itt talállak! Mrs. Potts! A gyerekek! Istenem, az a borzasztó szekrény! Csak úgy ráesett! De majd most te...! És akkor... nem is tudom! Szerinted is?
Symour: - He? Hogy mit tetszene szeretni?


Eden: - Nem, nem, nem! Ez a mondat így helytelen. Jajj, Symour, olyan jó tanuló voltál mindig, csak az az átkozott nyelvtan...!


Symour:Bocsásson meg, Miss Starling, de kérem, hagyjuk most a nyelvtanórát. Tehát: miben lehetek a kegyed szolgálatára? A nagy kifulladás közepette nem igazán értettem.



Eden:Jaj, olyan ideges vagyok, bocsáss meg. Szóval Mrs. Pottsra, az óvónőre rádőlt az egyik szekrény. Szerencsére nincs nagy baja, de azért nem ártana, ha valaki megnézné, már szóltunk édesapádnak; addig viszont kellene valaki, aki vigyáz a kicsikre az oviban, mert engem várnak történelemórára. Megtennéd, hogy figyelsz rájuk, amíg kiderül, kórházba kell-e vinni Potts mamát?
Symour: - ÉN?!



Eden:Hát ki más? Úgyis kisbabával vagy, és ha valaki, hát te tudsz bánni a gyerekekkel. Alice is ott van, biztos örülni fog a bátyjának, és ahogy elnézem, amúgy sincs más dolgod. Gyere!



Symour: - Ó, te jó ég, mi jön még ma…?


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Diva: - Én mondom, ez lenne az élet, csajok, hát még, ha a nap is sütne! 
Joy: - Én még ebben a szürke időben is nagyszerűen érzem magam. Ez a medence hatalmas!
Lalisha: - Ne is mond, csajszi, ha nem fagyott volna rám a bikinifelsőm, én is nagyon élvezném. Tényleg, Diva, nem beszéltél Patrickkel tegnap este óta?


Diva: - Nem, délelőtt hívtam kétszer, de nem vette fel, szerintem még mindig pipa a Lora-dolog miatt. Remélem, este már sikerül beszélnünk.


Lalisha: - Én a helyedben nem aggódnék, majd lenyugszik és elfelejti. Addig is, nézd meg Joyt! Egyszer táncolt a bátyáddal, és azóta mintha odaragadt volna az arcára ez az idilli vigyor! 


Diva: - Jaj, ne! Ettől a témától idejekorán gyomorrontásom lesz...
Joy: - Hagyjátok abba, lányok. Symour és én csak táncoltunk egyet, nincs ebben semmi különös, főleg nem egy diszkóban.
Lalisha: - Persze, és abban sincs, hogy a tánc java részében összesimultatok, a végén pedig már a hátsó feleden nyugtatta a kezét...
Joy: - Az egész a te hibád! Miért kellett neked pont akkor egy szerelmes számot kérni?
Lalisha: - Nem tudom, talán hatodik érzék...
Diva: - Nem ejthetnénk a témát?



Joy: - Na jó, nekem amúgy is mennem kell, még el kell mennem az automatához pénzt felvenni, hogy holnap munka előtt benézhessek Lalisha új ruhaboltjába!
Diva: - Ó, ne is mondd! Ruhák, cipők, ékszerek, táskák... van értelme élnem!
Lalisha: - Helyes a dörgés, csajok!


Folyt. köv. (még ma késő este ;) )

Szerk.: Sajna csak holnap reggel érkezik a friss. :(

4 megjegyzés:

  1. Jajj, de cuki Symour a bébivel!! :) Nagyon várom a következő részt, habár majd' leragad a csipám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Örülök, hogy tetszett, sajnálom, hogy az új rész csak ma reggel ért ide. :(
      Viszont ha ezzel az egy szem bébivel cukinak találtad Symourt, akkor remélem, a hetedik rész végképp tetszeni fog! :D

      Törlés
  2. Nagyon tetszik! Kíváncsi vagyok, hogy fog folytatódni! (Elindítottam a blogomon egy szépségversenyt a babáim között, ha van kedved, légyszi szavazz!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm szépen, a friss pár perce már fel is került. :)
      A szépségversenyt ígérem, hogy még ma megnézem és szavazok! :)

      Törlés