2013. június 17., hétfő

IGEEEN! Dobozos Famosa Nancy - Az enyém!



Ííí, olyan boldog vagyok, hogy nemhogy madarat, de még triplaflippet hányó sárkányt is lehetne velem fogatni! Tudniillik, én nagyon, de nagyon szeretem az olyan eladókat a vaterán és a teszveszen, akik nem tudják, hogy milyen kincseket is árulnak, azt meg még jobban szeretem, ha a termék márkajelzése nem szerepel a címben vagy a leírásban, azt pedig már egyenesen imádom, ha a betérő, nézelődő vásárlók sincsenek tisztában azzal, hogy milyen (számomra) elérhetetlen, (számomra) irdatlan árú holmikra megy a licit.
De kezdem az elején. Szóval még anno bambuc blogján olvastam a Famosa Nancy babáiról, és nekem a régi típus annyira nem, viszont az új abszolút bejött. Sok képet nézegettem róluk a neten, de egy idő után el is felejtődött a dolog. Aztán nem sokkal ezelőtt láttam, hogy az új típusból is beszerzett egyet, mire ismét lángra lobbant bennem a vágy egy ilyen baba után, de a havi kiköltekezésem és az ára miatt letettem róla.
Aztán jött a szerencse és beletörölte a csizmáját a lábtörlőmbe, ugyanis pontosan 6 nappal ezelőtt megláttam egy hirdetést a vaterán, amiben egy "noname"-nek tűnő Nancy babát hirdettek. Megnyitottam, és ott volt ő! Egy Famosa Nancy baba, csupán az eladó a márkajelzést (ami mellesleg a képeket megnyitva a dobozon jól olvasható) nem írta ki! Kis híján lezuhantam a székről... és elhatároztam, hogy ha törik, ha szakad, megszerzem! KELL! Úgyhogy beállítottam a max licitemet, és vártam. Lapítottam. Napokon keresztül egy-két óránként frissítettem az aukció oldalát, és reszkető szívvel figyeltem, ha licit érkezett rá, netán egyre több megfigyelője lett. Féltem, jajj, csak nehogy túllicitáljanak. Aztán ahogy "felszökött" az ár, egyre kevesebb megfigyelő lett. És ma este...
Nos igen. Ma este megnyertem egy gyönyörű, eredeti, dobozos Famosa Nancy babát (egy rakás kiegészítővel) nem több, mint 2701 forintért!!! El sem akarom hinni! Iszonyatosan boldog vagyok, még akkor is, ha tudom, hogy leghamarabb is csak a július elején költözhet be hozzánk e szépség! Alig várom, hogy a kezemben tartsam! Nem vitás, mázlista vagyok! :D
Az pedig már csak hab a tököspitén, hogy az eladó csupán azért hirdeti a termékeit használtként, mert felbontja őket ellenőrzés céljából. Teljesen új! :) *veszettül boldog*

Íme az eladó által feltöltött képek:


Itt pedig egy videó a kicsikémről: http://www.youtube.com/watch?v=ysxgBK4ODDM

Most őszintén: hááát nem gyönyörű? :)


4 megjegyzés:

  1. Hú, tényleg szerencsés vagy! A mi Nancy-nkre nem kis licitháború volt, és a te babád duplájáért jött majdnem haza, doboz és minden nélkül. :) Gratula!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :) Én is nagyon örültem, már nagyon várom, hogy a kezemben tarthassam. :) Tényleg oltári mázlim volt vele, gyorsan le is kopogom, hogy kitartson ez a szerencse máskor is - tovább is. :)
    Amúgy megvallva én is szerettem volna egy olyat, mint a tiétek, babakocsival, kistesóval, de azóta megláttam Bambucnál a békát pusziló babát, és remélem, idővel sikerül bevonzanom. :)

    VálaszTörlés
  3. :-))))

    Szia!

    Örülök hogy ennyi rajongót szereztem Nancynek! Nemrég én is láttam egy használt új típusú Nancyt, valami sportosat, aki be tudja hajlítani a lábát, de végül egy másik babára tettem le a voksom. Kíváncsi vagyok ennek milyen a haja. Majd készíts szép fotókat! Nagyon élvezetesen írsz, majd olvasom a blogodat:-))

    Üdv

    Orsi(bababolond - bambuc)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Óóó, hidd el, ÉN örülök, hogy ennyi rajongót szereztél ennek a babának, annak pedig még jobban, hogy ezek egyike én vagyok. :) Örök hálám érte! :) Ahogy elnéztem a videókat, ennek valamivel hosszabb a haja, mint a többieknek, de kíváncsi leszek. Már nagyon várom, hogy ideérjen! :) És van egy olyan sanda gyanúm, hogy nemhogy fényképeket, de komplett fotósorozatot fogok csinálni a hölgyeménnyel, amint kiragadom a postásbácsi karmai közül. :)
      Köszönöm szépen! :) Nagyon szép napot kívánok!
      Üdv:
      Charmine

      Törlés