2013. június 20., csütörtök

Szóra sem érdemes - 3. rész

Éééés csapó!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Szóra sem érdemes - 3. rész



Diva: - Rendben, szerintem így jó lesz a hajad. Neked tetszik?
Joy: - Igen, köszönöm, nagyon szép!



Diva: - Szuper! Akkor gyere, válasszunk neked valami ruhát a szekrényből! Már alkonyodik, sietnünk kell. Oh, úgy látom, Sparkynak is tetszel!



Joy: - Hé, Sparky! Ne kapard a lábam. Nem értem, pedig mindig olyan jól viselkedik, most viszont napok óta ilyen.
Diva: - Nyugi, biztosan csak a költözés viselte meg, szokatlan még neki az új környezet. Na, akkor a ruha...



Joy: - Igazán, Diva, ez nagyon kedves tőled, de jó lesz nekem ez is, ami rajtam van...
Diva: - Most ugye csak viccelsz? Mégsem mehetünk el bulizni úgy, hogy óvónéninek vagy öltözve. Hmm, mi is illene hozzád?



Diva: - ... Farmergatya? Nem...



Diva: - ... Ez a felső sem, nem teniszedzésre mész... Aha! Megtaláltam!



Diva: - Mit szólnál ehhez a nadrághoz a hozzá illő csipkés felsővel?


Joy: - Ó, jesszusom. Nem is tudom, Diva, ez nekem túl... merész...
Diva: - Hé, hé, nyugi! Csak próbáld fel. Ha mégsem tetszik, választunk neked valami mást!
Joy: - Oké...

/Pár percnyi néma csend. A feszültség a tetőfokára hág./



Joy: - Jajj, Istenem... ez... ez...
Diva: - Csodálatos!
Joy: - ... borzalmas!


Joy: - Diva, nem akarok hálátlannak tűnni, vagy ilyesmi, de… ezt a felsőt melltartó nélkül viselni törvénybe ütközik. De még melltartóval is erősen feszegeti a közszeméremsértés határát.


Diva: - Az ég szerelmére, te nő! Hiszen bulizni megyünk! Oda mégsem indulhat apácajelmezben az ember!
Joy: - Hát nem, de azért a jó ízlés határain belül maradhat…


Diva: - Jól van, jól van, értem! Máris keresek neked valami konszolidáltabbat. 


Diva: - Mit szólnál ehhez? Fekete ruha, bőrből. Nyakpántos, nem túl szűk, de rövid. Halvány ezüstmintával a nyakánál, az aljánál és a pántokon. 
Joy: - Ez nagyon szép, de nincs hozzáillő cipőm.
Diva: - Ó, ne aggódj, majd kölcsönadom a csizmám! Gyerünk, próbáld fel!

/Az adrenalinszint az egekbe szökik a várakozás hosszú percei alatt./


Diva: - Ó, ez fantasztikus! Nagyon jól áll neked!
Joy: - Köszönöm, ez a ruha tényleg nagyon szép!


Diva: - Nem, drágám! Ebben a ruhában te vagy szép! Azt hiszem, ma este én is a bőrnél maradok.


Diva: - Hová is tettem azt a barna nyakpántosat? Á, igen, itt is van!

Folyt. köv. (kb. holnap délelőtt - ugyanis hajnali negyed 3... és én bolond fejjel még hittem abban, hogy este fél tíz körül már készen leszek :D )

4 megjegyzés:

  1. Joy a fekete csipkében biztos kapott volna pár órányi kitüntetett bambulást Symour felől :D Nagyon vagány a végső ruhaválasztás is!!!
    Más: a beállítások nagyszerűek, nagyon tetszik, ahogy Diva pl. kihajigálja a cuccokat a szekrényből. Ez nagyon ismerős, nálunk emiatt költöztek fel a gyerekek holmijai a szekrény azon fölső régióiba, ahol nem érték el. (Azóta megtanultak oda is felmászni )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Igen, biztos! Még szerencse, hogy nem amellett döntött... nagyon kényelmetlenül érezte magát benne. :)
      Örülök, hogy tetszenek a beállítások is, bár sokszor megszenvedek velük, pl. pont a szekrényes jelenetnél, mert folyton kicsúszott Diva kezéből a nadrág. Végül elegem lett, úgyhogy simán a kézfejére húztam. :D

      Törlés
  2. Nagyon várom a folytatást! Csinik a csajok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm szépen! A folytatás hamarosan érkezik! ;)

      Törlés