2013. június 21., péntek

Szóra sem érdemes - 5. rész

*Khm-khm!
Először is, szeretnék köszönetet mondani a férjemnek, aki a forgatás során vállalta a diszkógömb szerepét, mi több, még egy miniatűr zseblámpával is igyekezett élethűbbé tenni. Hatalmas köszönet illeti továbbá régi, kimúlt webkamerámat, aki a füstgép szerepében tetszeleg, és a tőle telhető legnagyobb passzivitással alakítja azt.
Valamint nagy tapsot kérünk a Lorát alakító színésznőnek, mert a szomszéd kislánytól kértem őt kölcsön. :D*
Jó szórakozást hozzá! :)

Szóra sem érdemes - 5. rész



Symour: - ... akkor most szóljon a The Calling előadásában a Wherever you will go! És ne feledjétek, éjjel egytől a csajok egy ötössel olcsóbban kapják a piát a bárpultnál!


Joy: - Ki az a lány Patrickkel?
Diva: - Ó, a fenébe, ez Lora! Az előző barátnője... na majd mindjárt megkapja tőlem a magáét! Gyere!


Diva: - Szia, szívem! Nem is tudtam, hogy itt vagy. Azt meg végképp nem, hogy az exeddel jöttél.
Patrick: - Jézusom, Diva, ne kezdd már megint... nem együtt jöttünk, csak itt találkoztunk. És beszélgettünk.
Diva: - Na persze...
Patrick: - Oké, én ezt nem akarom megint végigjátszani...


Diva: - Hé, Patrick! Azonnal állj meg! Állj meg, hallod! Most mégis hová megy?
Joy: - Nem tudom, de annyi biztos, hogy eléggé letámadtad szegényt...
Diva: - Meg is érdemli... tudja, hogy mennyire utálom, amikor vele társalog...


Patrick: - Haver! Beváltod az ígéreted és átadod a pultot egy kicsit?
Symour: - Persze. Gáz van?
Patrick: - Csak a húgod. Meglátta, hogy Lorával beszélgetek és megint kiakadt.
Symour: - Aha, szóval a régi nóta...
Patrick: - Régi? Ez már egyenesen antikvitás!


Symour: - Oké, tessék, vedd át, csak figyelj rá, hogy ha váltasz, tekerd le a gombot, különben berezegnek a hangfalak.
Patrick: - Rendben, kösz. Te meg igazítsd meg a nyakkendőd, mert huzatot kapott.


Patrick: - Oké, emberek, akkor csapjunk egy kicsit a lovak közé, nézzünk valami pörgősebbet!


Diva: - ... én komolyan nem értem! Most meg inkább átveszi a keverést, semhogy megbeszéljük a dolgokat. Hogy lehet ilyen? Már régen szakítottak, akkor meg minek lófrál még mindig utána?!
Joy: - Ugyan, szerintem egyszerűen csak barátok maradtak. Nekem is van ilyen exem: néha felhívjuk egymást, esetleg beülünk valahova egy kávéra. Szerintem nem kellene ennyire görcsösen kezelned ezt a dolgot, ez Patricknek sem tetszik.
Diva: - Gondolod?
Joy: - Persze!


Symour: - Joy?
Joy: - Igen?


Symour: - Csak azt akartam kérdezni, hogy nincs-e kedved táncolni? A hugicámnak úgysem árt, ha egy kicsit a saját levében fő, és megpróbál felnőni szellemileg is egy olyan emberhez, mint Patrick.
Diva: - Most nagyon szívesen elküldenélek nyaralni egy olyan helyre, aminek a nevét csak azért nem mondom ki, mert úrinő olyan szavakat sosem használ.
Symour: - Akkor szerencsére te nyugodtan kimondhatod, az úrinőtől borzasztó messze állsz.
Joy: - Hé, hagyjátok abba!


Joy: - Diva, nem bánod, ha táncolok a bátyáddal? Csak a békesség kedvéért.
Diva: - Nem, dehogy bánom... addig megyek, kikefélem a hajam, mert kezd égnek állni a ma estétől. Ráadásul a nyakpántom is kikapcsolódott, úgyhogy megigazítom, mielőtt kivillan valami.
Joy: - Rendben.


Symour: - Akkor gyere, menjünk egy kicsit beljebb. Szeretsz táncolni?
Joy: - Igen, nagyon!


Patrick: - ... most pedig megszakítjuk adásunkat! Mivel mindannyian jól tudjátok, hogy a mi kedves, bájos, angyali Lalishánknak képtelen vagyok nemet mondani, ezért csendüljön most fel a régi, gyönyörű Elvis-dal, a Love me tender, Norah Jones előadásában!


Symour: - Basszus...


Symour: - Hát akkor... izé...
Joy: - Ööö... aha...
Symour: - …
Joy: - …
Symour: - Szóval akkor ideadod a kezed, vagy egyből a tested ragadjam meg? … Mármint, akarom mondani… szabad a kacsódat?
Joy: - Mi? Ja, aha… persze.


Symour: - És hogy tetszik a mi kisvárosunk?
Joy: - Jajj, nagyon! Olyan kedves, bájos, csendes. Azt hiszem, éppen nekem való.


Symour: - Örülök, ha így gondolod. Látod: te ide vágyódtál, én pedig el innen. 
Joy: - Nem szeretsz itt élni?
Symour: - De igen, viszont sokkal szívesebben élnék a fővárosban. Valahogy vonz a folyamatos pörgés, a nyüzsgés, a rengeteg látnivaló.


Joy: - Igen, ezt megértem. Külső szemlélőként tényleg vonzó lehet, de teljesen másként látod, ha ott élsz.
Patrick: - Nyilván neked is okod volt rá, hogy elköltözz onnan.
Joy: - Hát igen, az volt...


Symour: - Nem akarsz róla beszélni?
Joy: - Nem igazán.
Symour: - Pasi ügy?
Joy: - Nem! Nincs az a férfi, aki miatt feladnám a lakhelyem!
Symour: - Értem. Tudod, mindig is azok a lányok tetszettek, akik nem hajolnak meg könnyen mások akarata előtt... 
Joy: - Oh...
Symour: - Talán válthatnánk...tedd a kezed a nyakamra...
Joy: - Oké...


Symour: - Én pedig az enyémet mondjuk... ide...
Joy: - Huh...
Symour: - Még nem is mondtam, de nagyon jól nézel ki. Igazán jól áll neked ez a ruha.
Joy: - Köszönöm. Divától kaptam kölcsön.
Symour: - Tudod, nem tartom sokra a húgom ízlését. Eddig úgy gondoltam, egyszer választott jól: amikor összejött Patrickkel. Úgy tűnik, ez ma este kettőre módosul.



Joy: - Ezt újfent köszönöm. De kérlek, most már hagyd abba, nem szeretek pirulni...
Symour: - Rendben, befejezem. Amúgy is mindjárt vége a számnak. Sajnos.


Symour: - Kedves kisasszony, örömömre szolgált egy ilyen bájos ifjú hölggyel táncolni. 
Joy: - Köszönöm.
Symour: - Most megyek, visszaszerzem Patricktől a keverőpultot, mielőtt beláthatatlan károkat okozna a gépezetben.
Joy: - Oké...


Joy: - Ahh....
Lalisha: - Hé, csajszi, minden rendben? Hmm? Hahó! Föld hívja Joyt!


Joy: - Hogy? Mi? Ja, igen, persze, minden a legnagyobb rendben! Miért is ne lenne? Meleg van itt, nem? Neked nincs meleged? Nekem melegem van. Ez még az italtól lehet? 
Lalisha: - Hű, kislány, nagyon felpörögtél...


Joy: - Uh, tényleg melegem van! Megyek, szívok egy kis friss levegőt.


Lalisha: - Rendben, elkísérlek, gyere. Aztán pedig leülünk a pulthoz, és meghívlak egy Mojito-ra. Addig Diva nyugodtan kioszthatja a bátyját, amiért megfogta a feneked...


Folyt. köv. 

4 megjegyzés:

  1. :D Szépen alakulnak a dolgok! Látom, a pultos lány is rázott egyet :) Utólag pedig gratulálok a férjedhez, az enyémtől nem telik több, mint hogy hozzon a fiúknak egy doboz sört :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :D
      Jujj, hát az az igazság, hogy még nagyon az elején járunk a tervbe vett sztorinak, lesznek itt még bonyodalmak dögivel. ;)
      A pultost lányt leváltották, hogy kiengedhesse a Lalisha dumájától fáradt gőzt. :D
      Azé' az én férjem se semmi, végig azon rinyázott, hogy "de ugye én nem leszek benne? ugye nem leszek benne?" :)

      Törlés
  2. Nagyon jók a képek, szinte hallom a zenét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm :D Nagyon örülök, hogy tetszenek, remélem, a további részek is ilyen jó fogadtatásra lelnek. :) Szép napot! :)

      Törlés